Gå til innhold

det lille hjertet slo ikke lengre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ul i dag fordi jeg hadde hatt noe småblødninger siste døgnet... Det var en liten en deg, men hjertet slo ikke lengre, hadde vært død i ca 1uke... så da er det tilbake på prøving igjen... men håper å komme raskt tilbake :)

lykke til videre dere andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff så trist:/ håper du får ny spire i magen på første pp:) masse trøst og lykke til

Skrevet

Huff, så trist!

Håper du kommer raskt tilbake!

Skrevet

Kjempetrist å høre. Håper det går bra med dere..

Lykke til videre!

Skrevet

Det var en trist nyhet, likevel aner jeg ett snev av positiv tankegang!! Stå på jente!!

Selv kan jeg ikke forestille meg å få en slik beskjed... Jeg fikk den nesten da jeg var på Ul for verken jeg eller legen kunne se hjerteslag på maaange sekunder, men plutselig slo det til. Men bare den følelsen av å tro at det var dødt satt støkk i meg!

Håper det går bedre neste gang og masse lykke til.

Skrevet

Huff så trist, du blir nok helt sikkert gravid igjen fort skal du se :)

Hvor langt på vei var du egentlig?

Skrevet

Uff det var trist å høre ,

føler med deg sender deg en trøsteklem.

Vil bare ønske deg lykke til videre å håper vi ses snart igjen her inne.

Skrevet

awwww så trist å høre :(:(:(

Lykke til igjen med prøvingen.....

Jeg er også livredd for å få blødninger og miste etter at jeg hadde SA for 1-2 år siden... løper på do og skjekker hele tiden...

Skrevet

Man kan ikke annet enn å være positiv, men akkurat der å da raste det litt sammen... var 9+2....

Men jeg skal nok raskt komme tilbake her inne!både jeg og samboer er veldig enige om å komme i gang med prøvinga så fort som mulig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...