lille_spira Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Er det flere som har det nå på slutten, er 38 + 2 idag, og det river og er ondt i lysken. Kan det være bare vanlig gravid ondt eller er det tegn på at fødsel nærmer seg? Vil så gjerne at det skal starte snart, er sååå lei hehe.
Alle oss:) Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Joda, er flere her:(.. hatt vondt i korsryggen og lysken en stund nå.. river liksom når jeg går, så det går ganske sakte fremover med meg... Begynner også å bli usedvanlig utålmodig og lei! 38+6 jeg, da.. men er mest lei fordi vi har vært hos mammaen min i 3 uker nå og skal være til etter fødselen (der vi bor til vanlig har vi ikke barnevakt om noe skulle skje). koselig å være på besøk, men veldig slitsomt over lengre tid! så nå vil jeg føde og dra hjem;) Om sånne vondter er tegn på at fødselen nærmer seg, vet jeg ikke. Men i våre tilfeller er jo ikke fødselen så grusomt langt unna uansett:) Lykke til!! Krysser fingrene for at vi slipper å vente så lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå