vimsesvimsen Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Vi har nettopp tatt i bruk sportsdelen til å sove i, men synes den er så hard og ligge på! Hva har dere nedi den? Skinn, madrass eller finnes det noe tilleggsutstyr å få kjøpt? Har ei simo kombi vogn....
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Vi har Emmaljunga Mondial sportsvogn, og nå bruker jeg lammeskinn oppi vogna. Er kaldt og guffent her jeg bor, selv om det er juli;) I ferien når vi var i Oslo-området, ble det for varmt med lammeskinnet, men jeg fant egentlig ikke noen bedre løsning heller... Prøvde med et fleeceteppe, men synes det satt så dårlig... Men snart er jo høsten her, og da er det i allefall supert med lammeskinn:)
vimsesvimsen Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 Hvor får man kjøpt skinn, ca pris, og hvor lenge kan barnet bruke det? Er de små?
Mor Løvehjerte Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Bruker sommedyna til Voksiposen. Lukker den ikke, men har et teppe over henne når det er kjølig. Eller ikke noe.
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Du får iallefall kjøpt de på Barnas Hus, Babyshop og tilsvarende barneutstyrsbutikker. Har kjøpt et på hver, et langhåret og et korthåret. Bruker det langhårete i vogna og det andre brukte hun i senga når hun var mindre. Kostet 300 kr mener jeg å huske... Fant link til et på babyshop: http://babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=12882&template=product_info&open=15 Der står det at det er ca 50*80 cm. Kan vel bruke det så lenge de sitter i sportsvogna i allefall, der passer det helt perfekt:)
Babyønske �� Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Akkurat nå har jeg skinn, med det samme jeg skiftet til sportsvognen brukte jeg også madrassen fra bagen. Syns også det blir for hardt å ligge rett i vogna, så derfor har jeg bestilt Simo Softline sportsvognpute. Koster 400 kr.
OnlyMe Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Bruker koseposen=) Finner dessverre ikke igjen siden, en her inne som laget og solgte.Kan se ut som om at hun har gitt seg. Synd, for den er genial!=)
MintCondition Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Vi har et seat insert som hører til vogna, OTH Mountain Buggy. Fleece på den ene siden, og frotté på den andre (til sommerbruk). Kjempefin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå