Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å få nr to, nå venter jeg mensen om en uke, og føler symptom som murring og ømme bryster, kan dette være pms symptom eller gravidititetssymptom? Jeg håper virkelig at jeg er gravid, men tør ikke håpe fordi da blir jeg skuffet. Det er ønsket av begge å få en til, men igår hadde vi en forferdelig krangel der vi beskyldet hverandre for alt mulig dritt..så nå er jeg bare forvirret, lei meg og vet ikke hvor jeg står eller hva jeg vil..

Han mener det er min feil at han ikke har et bra forhold til sine foreldre, og dersom han mener det, hvorfor vil han ha en til da?..Skjønn det den som vil, jeg har ihvertfall bare en vond klump i magen og har lyst til å bare skrike..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da, det hørtes slitsomt ut. om du er gravid eller ikke må du nok dessverre vente med å få vite... det er kjedelig men umulig for noen her og si om du er gravid eller ikke.

Skrevet

Ja er klar over det, men jeg måtte bare få det ut, for jeg vet ikke hvor jeg skal henvende meg eller prate, er bare skikkelig lei meg. Vi har vært sammen i 4 år og har 2 biler, leilighet og en jente på 1,5 år.. For to uker siden ville han ha et nytt barn sammen med meg og elsekt meg blabla bla, i går sa han at det er min feil at han har et vanskelig forhold til sine foreldre fordi de liker meg ikke, og han vet ikke om han kan leve resten av sitt liv sammen med noen som ikke passer inn i hans familie, da vet jeg ikke hva jeg skal tro. Er bare så ufattelig lei meg..I dag svarer han ikke på tekstmeldingene mine eller noe. Har lyst å skrike

Skrevet

Ofte slenger man ut av seg mer enn hva som er realitet eller man egentlig mener ved sinne/frusrasjonsytbrudd. Mennesker har og en lei tendens til å si ting som man vet sårer den andre.

Kan være noe sånt, eller kan være at han mener alt han sa fullt ut. Eneste måten å finne ut av ting på er å snakke sammen når begge er rolige. Lag god mat, god stemning og snakk ordentlig om det. Ikke beskyld hverandre for noe, bare legg frem alt saklig. Så fort dere begynner å bli frustrert å hakke på hverandre-ta en pause.

Slutt å tekste. Han blir irritert fordi du tekster, du blir irritert fordi han ikke svarer.

Ganske viktig å vite hvor man står og føle seg trygg på den man er sammen med. Ikke minst om man planlegger et barn til.

Håper det ordner seg for dere:)

(og sånn utenom det så for en dust! Uansett sier man da ikke sånn! HAN er SELV ansvarlig for sitt forhold til sine foreldre. Er han ikke voksen?? Og hva ganger det å si noe slikt? Få deg til å føle deg kjip? dårlig samvittighet? lei deg? Får han bedre forhold til dem av det? Des. im han går fra deg på DET grunnlaget så kan det da ikke være mye annet bak. Han får dårligere forhold til det barnet han har da det enten blir delt foreldrerett eller samvær. Uansett ikke så mye som nå. Så da kan han sitte der hos mamman sin mens han ikke ser barnet sitt!! duuuust!!)

hehe sånn fra jente til jente:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...