♥ Herligheten ♥ Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Er ikke gravid enda, men vi snakker veldig mye om hvilke navn vi ønsker når den tid kommer.. Vil bare for moro skyld høre hva dere mener om disse navnene =) Andrine (Favoritt) Andrea Amanda Aurora Adriane Amalie Emma Emilia Frida Hedda Nathalie Tindra Tilde Victoria Adrian Elias Jonathan Kasper Mathias Noah Sander Har dere andre forslag i denne gaten?
prebs Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Mange fine navn her...Litt vanskelig å rangere, men: 1.Hedda 2.Aurora 3.Tilde 4.Amalie 5.Emma 6.Frida 7.Andrine 8.Andrea 9.Victoria 10.Nathalie 11.Emilia 12.Amanda 13.Tindra 14.Adriane De 8 første liker jeg best. 1.Sander 2.Mathias 3.Kasper 4.Adrian 5.Jonathan 6.Elias 7.Noah De 3 første liker jeg best.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Masse fine navn! 1. Aurora, Amalie, Emilia, Frida, Hedda 2. Andrea, Emma, Tilde, Nathalie 3. Adriane, Andrine, Tindra (Liker egentlig ikke) 1. Noah og Sander 2. Jonathan og Kasper 3. Mathias 4. Elias
Sesilia Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Navn er gøy, skjønner dere godt... GUTTENAVNA: 1. Elias - eller Eliah eller Isaiah 2. Noah (min sønn på 3 1/2 heter det, så det må jo høyt opp på lista;) 3. Kasper / Casper - tror jeg liker det best med C! Tøft navn, veldig sansen for det 4. Adrian - også flott 5: Jonathan, Mathias & Sander - fine dersom de ikke er "oppbrukt" der hvor du bor... JENTENAVNA: 1. Andrine, Adriane 2. Amanda, Aurora, Frida, Emilia, Hedda, Nathalie, Tindra 3. Amalie, Emma, Victoria, Tilde Andre ideer: Eliah Isaiah Jonah Micah Ulrikk Albert Edvard Herman Filip/Philip Levi Othello/Othelio Theodor Adele Adeline Francine Filippa Felicia Evelina Noella Amandine Joceline Olivie Simone Tomine Olava Olea Dina Adina Daniela Othelie Regine Tilda Hermine Nicoline Iselin/Irmelin Vanskelig å begrense seg, er så mye nydelige navn... Artig også med dobbeltnavn... Utrolig masse lykke til med å bli gravid, da!! *krysse fingrene*
(Oktober) Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Fine navn ja:) 1. Andrine 2. Frida 3. Emma 4. Adriane 5. Amanda 6. Viktoria 7. Andrea 8. Aurora 9. Emilia 10. Amalie 11. Tilde 12. Nathalie 13. Hedda 14. Tindra 1. Elias 2. Jonathan 3. Kasper 4. Mathias 5. Noah 6. Adrian 7. Sander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå