Frk Marge Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 forrige mens, som kom 4 dager senere enn forventet, var på 2 dager (vanlig er på ca 5), hadde en tørr dag etter de 2 (som vanlig), men blødde ikke etterpå, bare brunrosa utflod i 3 dager.... hva er dette for noe? forresten, nå har jeg hatt mensmurringer siden i allefall en uke før denne "mensen".... kan ikke si jeg har opplevd dette før... men jeg har ikke ømme bryster eller flyr mye på do, og fikk en negativ G-test dagen før mensen kom, så jeg er vel sannsynligvis ikke gravid hvorfor kan man ha sånne symptomer som dette? hva kan det komme av?
*Ønskergjerne* Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 det er slik jeg også hadde d forrige gang ! :/ men jeg fikk mensen på dag 23 , og blødde lite i 1,5 dag før den forsvant igjen .. pleier å ha syklus på 27-28 dager... men jeg har ikke testet ennå - men tviler... :S kroppen spiller oss ett puss tror jeg ,grrrr... etter 2 år som prøver nå så syns jeg den kroppen min er merkelig ja... hehe du kan jo ta en test igjen og sjekke ? kan jo hende du ikke produserte nok hcg ved tidligere testing ? lykke til
*Ønskergjerne* Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 jeg er nå på dag 13 om vi skal kalle de 1,5 dagene med blod for mens... lite symtomer igrunn... litt kvalme,rar appetitt og hard i mageområde... og i 14 dager har jeg ikke hatt energi en plass :S
Frk Marge Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2009 når denne mensen kom, var det på dag 35, det er nå 9 dager siden... har hatt murringer i minst 3 uker
*Ønskergjerne* Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 ¨noen ganger blir syklus forskyvet litt - så kan hende det er det som har skjedd - men ellers må du ta en test å sjekke - kan jo hende det har blitt full klaff lykke til
Frk Marge Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2009 tør ikke håpe på det..... har sett så mange negative tester nå at jeg tror jeg spyr... men jeg kjøpte en CB digital i dag som skal få lov å ligge pent i skapet frem til meste mens... tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå