M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Har el i disse dager, og sex i går (blir ikke så mye av det her i gården for tiden:-( ) Men en` gang kan jo holde det også:-D så da er det jo håp og spenning likevel:-) Har nå prøvd siden 1.mai, men føler ikke noe hastverk, så foreløpig bare nyyyter jeg spenningen ved det å ikke bruke prevensjon, prøve å treffe el, og håpet om en liten spire:-)
*Minnie Mus* Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 jeg har el i dag (noe overaskende) og jeg skal også ha sex i dag!! Så da får vi se!! Lykke til... Morsomt med prøving. Dette blir min 2 pp, men gikk ikke helt inn for det sist, så har mer trua nå!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 Tusen takk for det, og masse lykke til til deg også:-) Er egentlig bare i 2.pp jeg også, selv om vi har prøvd i 3 mnd. Det er fordi jeg ikke er kommet inn i stabil syklus etter at jeg sluttet på mini pillen. Men virker som syklusen kanskje er litt mer normal denne pp:-) Tvi tvi;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå