Sib 78_1 MA Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hei dere Jeg sitter med en god følelse denne pp. Har prøvd å bli gravid siden april 09 etter en MA i mars. Jeg har noen symptomer denne gangen felles med sist jeg var gravid, men det trenger ikke å bety noe. Sist jeg var gravid fikk jeg urinveisinfeksjon rett etter EL og det har jeg fått nå også. Jeg måtte opp på natten for å tisse sist og det har jeg gjort 2 netter nå også. Som sagt så trenger ikke dette å bety noe, men håpet er der;). Hadde en kraftig EL med myeee smerter og testet positivt dag 12 og 13. Klem
Sib 78_1 MA Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 Ventetiden tar livet av meg;) Klarer ikke å gjøre noe annet enn å telle dager og vente til IKM...er det mulig...Sitter som er zombie på jobb og venter på at dagen skal ta slutt heheh. Prøver du også denne pp J-76??
*Minnie Mus* Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 he he da skal du ratt se at spiren sitter der.. Ventetid er noe herk. Enda dette bare er min 2 pp, så er jeg såååå ivrig etter å se 2 streker.
J -76 Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Ja jeg er prøver, har eggløsning rundt nå :-) Jeg er i 7 pp etter MA.
Sib 78_1 MA Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2009 Hei Minni mus....Det har ingenting å si hvor lenge man har prøvd..man blir like desperat for det heheh:) Sist satt spiren etter første forsøk så ikke rart jeg blir så utolmodig denne gangen. J-76..ohhh lykke til...håper sitter denne gange. Krysser fingrene;) Hva skjedde siden du hadde en MA? Klem
*Minnie Mus* Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Jepp, jeg har hatt 2 spirer som har sittet etter første forsøk begge gangene, så jeg har begynt å lure på om jeg har blitt steril siden det ikke skjedde denne gangen hehe... Hadde ks for tre år siden og det er visst 5-6% sjanse for å bli steril etterpå... Men har jo el og det hadde jeg vel ikke hatt da... Men jeg håper og håper og kunne godt ha begynt og testet etter 2 dager liksom hehe. Har kjøpt fertilitetsmonitor og greier og fikk sjokk i dag når den slo ut på max! Håper bare det ikke er for sent å ha sex på kvelden...
Sib 78_1 MA Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2009 Du har jo vært veldig heldig 2 ganger du da;) Håper spiren denne mnd. Du har jo utstyrt deg godt du hehehe. LYKKE TIL IKVELD DA. Jeg bruker kun EL-tester og fikk utslag to dager denne mnd og hadde store smerter. Kryss kryss;) Hadde en regelmessig syklus før jeg ble gravid, men nå etter MA er det noe kluss med syklusen min...den varierer mellom 28 og 30 dager hver mnd. Ventetiden fra EL og IKM er verst synes jeg...det er nå 4 dager siden EL, men jeg SKAL IKKE teste før neste torsdag...
J -76 Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 Hei igjen Sib. Jeg mistet i uke 11, fosteret hadde da vært dødt i 3 uker. Jeg ble gravid i 1 pp, men er nå i 7 pp etter Maen. Jeg har hatt tull med syklusen, samt kroppen har ikke virket klar. Gyn mener alt er som det skal og at jeg ikke må stresse, men det er lettere sagt enn gjort. Gyn har lovet "hjelp" hvis jeg ikke er gravid igjen i september. Krysser fingre for deg, tvi tvi! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå