Gå til innhold

Noen synspunkter her jenter??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok,1dag på jobb i dag etter ferien...som om ikke det er overgang nok i seg selv så er det ikke noe bedre når en er gravid må jeg si.Sliter sånn med hue pine,kvalme og ekstremt trøtthet....sliten støtt og har ikke oveskudd til noe,skulle tru en hadde litt etter 3uker ferie men med to gutter en på 4og en på 2,5år så er det ikke bare å slappe av når en trenger det.har en fantastisk mann som er hjelpsom,men likevel.Skal til legen på fredag og vurderer å sm meg...men så er det denne samvittigheten da??!! Noen tips? hva hadde dere gjort?? Hvet det blir lettere etter hvert da men...Bare tanken på jobb gjør meg kvalm,og jeg har en tung jobb i helsevesenet...Hva skal jeg gjøre tro?! Er 8+0 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville forsøkt meg med en liten sm hvis jeg fikk det... kansje 50% en liten periode for å ikke være helt borte fra jobben.

Jeg mener det er bedre å være sykemeldt i perioder for vi er hele mennesker, og sliter du deg ut på jobb vil samvittigheten hjemme slite deg i tillegg.

De fleste av oss får jo ikke så veldig mange fler enn 3 unger så da er det jo ikke slik at man trenger å ha dårlig samvittighet for å ha litt sykemeldinger under disse svangerskapene!

Pass på deg selv og familien først og fremst...ikke jobben!

Skrevet

Takk for svar,ja tenker å på å sm meg noen dager i allefall,nytter ikke å jobbe fult ennå....

Skrevet

Jeg har samme problemet. Kom hjem fra ferie å helt død på jobb. bare gikk å soste og så på klokka når jeg kunne kommet meg hjem. Legen sykemelte meg i 1 uke. Prøve å samle litt energi.

Skrevet

ja lurer ppå det jeg å men skal ikke til lege før på fredag da...så får holde ut denne uka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...