Gå til innhold

Tilbakefall med uttissing etter 3 mnd.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min dattter er 2 år og 9 mnd og hun sluttet med bleie i påsken i år av egen fri vilje, hun var sååååå flink og hadde nesten ingen uhell. så vi tenkte jøss dette gikk jo som en lek :)

Men nå for 3 uker siden har hun begynt å tisse seg ut igjen, gang på gang å vi skjønner ikke hvorfor dette skjer.

Vi vet jo at hun kan å at hun kjenner når hun skal tisse så vi blir nesten litt irritert når hun tisser seg ut, hun sier at hun vil ha på bleie og at hun er en liten baby. Hun har veldig mye baby tendenser for tiden og tuller masse. Ikke noe spesielt som har skjedd i det siste som tilsier at hun skal bli sånn. Hun skal få seg ei lillesøster i oktober så det kan hende at det er derfor hun har blitt slik??????

Er det normalt at de får tilbakefall????? Hva skal vi gjøre......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme her! Jeg begynte å lure på om det hadde skjedd noe unormalt med vår datter noe. Sluttet av egen fri vilje i april / mai. Helt tørr etter et par uker. Og begynte å tisse på seg for noen uker siden som lyn fra klar himmel. Har ikke peiling på hvorfor. Kjenner hun må tisse og tisser på gulvet, i butikken, i bilen osv. Nekter å sette seg på potta. Er så frustrert for jeg prøver å ikke bli sint og frustrert, men er ikke lett. Fikk søsken i fjor høst som hun er veldig sjalu på, ellers vet jeg ikke om noe. Andre som kan hjelpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...