☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 da har jeg levert jenta vår i bhg etter ferien, og jeg er sykmeldt frem til termin...permisjonen min starter egentlig ikke før 10.aug, men siden jeg skal ha planlagt ks, anser jeg disse 3 ukene før ks som permisjon;-) nå skal jeg hvile, male og vaske babytøy;-)
birma og tredjemann Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Lykke til :-) Jeg har termin i morgen, men går fortsatt her og venter. Ser ikke ut som om denne jenta har tenkt seg ut før termin.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 hei birma;-) termin i morgen, ja...husker jeg riktig om du fødte før termin sist? håper uansett du slipper å gå veldig langt over;-) kroppen min føles fødeklar, med tidvis regelmessige kynnere, menssmerter og nedpress, men håper å slippe hastesnitt;-/ lykke til med fødsel;-)
birma og tredjemann Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Ja, åtte dager før termin sist. Merkelig med det. Jeg vet jo at det ikke trenger å være noen sammenheng mellom sist fødsel og denne men likevel føles det som om overtiden min begynte da jeg passerte de åtte dagenen før.... Har hatt masse kynnere og vondter de siste ukene, men da jeg var til kontroll for to uker siden hadde ikke hodet festet seg så da har de jo ingen effekt. Kjedelig. Håper bare jeg slipper unna snart nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå