Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har jo vært borte fra DIB i over ei uke nå.. så jeg er veldig nysgjerrig på om spiren sitter.. eller har du kansje ikke testet enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :-))

Fikk flere positive testa, men bynnte plutselig å styrtblø :-/ Men va jo forventa egentlig, for vet jo at sjansen e stor for å miste nån ganga før et nytt mirakel sitte :-/

Enda godt over 1 uka før æ ska teste for dn hær syklusen :-) Å har handla mæ babyklister som æ pempe ned, med dose for "truanes abort", for regne de første 3 mnd mine som d. Så e svært spennanes uker framover ;-))

Kordan går d me dokker? ;-)) E d godt og varmt vær?

Skrevet

LYKKE TIL!!=D

Skrevet

Tusen takk Elsker jenta si :-) Alt bra me dæ? ;-)

Skrevet

Bra her,ja:) Blir ikke baby her på 3 år da=/ Skal begynne på sykepleien nå,og vil helst bli helt ferdig før det blir ny...

Meeen det kan jo hende eg forandrer mening da..;)

Skrevet

Hey igjen :-) Kor flink du e! Heltid eller desentralisert? ;-)

Idag e d jo ingen problem å studere mens man får barn, så mulig du forandre mening ja, hihi ;-)

Skrevet

Med tanke på den styrtblødningen din......

Jeg styrtblødde i siste svangerskap og var sikker på at det gikk galt ( igjen!). Etter mye sjekking hos leger og gynekologer, kom defram til at det var morkaka som lå foran og blødde- uten at det var noe farlig!

Vesla er nå 10 mnd, så det KAN gå bra selv om man styrblør! Håper ihvertfall spiren sitter hos deg =)

Lykke til!

Skrevet

Heia, Fjerteberte ;-)

Kor utrolig bra at d gikk så fint hos dokker, ei lita mirakeljenta ;-))

Va nåkk en tili sa, så tili at dn nestn ikke tells, men e ved godt mot, for om 1 uka e d på tide å teste igjen om d har festa sæ nåt dn hær mnd ;-))

Ha en knallgo kvell :-)

Skrevet

Lykke til!!:))

Teste samme uke vi da:) IKM neste lørdag jeg...

Kjenner jeg gru/gleder meg!! Kribbler så i magen om dagen,føler det er noe. Men tenker som så at det bare er magen som spiller meg et puss...

Skrevet

Hei L+K :-))

Kor spennanes!!! ;-) Ikke så lett bestandi nei å vite om d e innbillte symptoma eller ikke nei ;-) Men satse på vi begge har liten spira i magen :-)

Lykke til så mye ;-) Å Håpe du gir åss oppdatering ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...