Gjest Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 jeg har jo vært borte fra DIB i over ei uke nå.. så jeg er veldig nysgjerrig på om spiren sitter.. eller har du kansje ikke testet enda?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Heia :-)) Fikk flere positive testa, men bynnte plutselig å styrtblø :-/ Men va jo forventa egentlig, for vet jo at sjansen e stor for å miste nån ganga før et nytt mirakel sitte :-/ Enda godt over 1 uka før æ ska teste for dn hær syklusen :-) Å har handla mæ babyklister som æ pempe ned, med dose for "truanes abort", for regne de første 3 mnd mine som d. Så e svært spennanes uker framover ;-)) Kordan går d me dokker? ;-)) E d godt og varmt vær?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Tusen takk Elsker jenta si :-) Alt bra me dæ? ;-)
Elsker jenta si<3 Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Bra her,ja:) Blir ikke baby her på 3 år da=/ Skal begynne på sykepleien nå,og vil helst bli helt ferdig før det blir ny... Meeen det kan jo hende eg forandrer mening da..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Hey igjen :-) Kor flink du e! Heltid eller desentralisert? ;-) Idag e d jo ingen problem å studere mens man får barn, så mulig du forandre mening ja, hihi ;-)
Blind Gudinne Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Med tanke på den styrtblødningen din...... Jeg styrtblødde i siste svangerskap og var sikker på at det gikk galt ( igjen!). Etter mye sjekking hos leger og gynekologer, kom defram til at det var morkaka som lå foran og blødde- uten at det var noe farlig! Vesla er nå 10 mnd, så det KAN gå bra selv om man styrblør! Håper ihvertfall spiren sitter hos deg =) Lykke til!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 Heia, Fjerteberte ;-) Kor utrolig bra at d gikk så fint hos dokker, ei lita mirakeljenta ;-)) Va nåkk en tili sa, så tili at dn nestn ikke tells, men e ved godt mot, for om 1 uka e d på tide å teste igjen om d har festa sæ nåt dn hær mnd ;-)) Ha en knallgo kvell :-)
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 Lykke til!!) Teste samme uke vi da:) IKM neste lørdag jeg... Kjenner jeg gru/gleder meg!! Kribbler så i magen om dagen,føler det er noe. Men tenker som så at det bare er magen som spiller meg et puss...
Sunnybeach4gull :) Skrevet 29. juli 2009 #10 Skrevet 29. juli 2009 Hei L+K :-)) Kor spennanes!!! ;-) Ikke så lett bestandi nei å vite om d e innbillte symptoma eller ikke nei ;-) Men satse på vi begge har liten spira i magen :-) Lykke til så mye ;-) Å Håpe du gir åss oppdatering ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå