Gå til innhold

Enkle drikkeflasker for ca 1,5 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han drikker litt av glass/kopp og tutekopp(fra ikea) hjemme. Går endel i flaske enda også. Han får ikke helt til f.eks avent sin tutekopp.

Hva er det som er enklest å drikke av som ikke søler for mye???? Tenker på som er praktisk å ta med på tur, bruke i bhg osv. Vil gjerne få sluttet med de vanlige flaskesuttene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det var vanskelig å finne gode drikkeflasker til de små. Jenta mi har ikke brukt vanlig tutekopp, jeg fikk henne aldri til å drikke av de vi hadde. Enten var de laget slik at det kom inn så utrolig mye luft sammen med drikken eller så hun måtte suge så hardt som supermann for å få ut drikke.

Jeg fant noen helt supre drikkeflasker fra Nuby som jeg bestilte fra barneshoppen.no

Skrevet

Takk! De skal prøves ut!!! Hvilken av modellene har dere?

Skrevet

Vi har de som har sånn "sugerør" med flip-lokk som vi bruker mest, de er kjempegode og lekker ikke. Også har vi en med silikon-tutt som hun bruker til å drikke vann av om natta.

Skrevet

eg har også den med sugerør (Nuby flip'it 240ml 12mnd+). Småen her har brukt den fra 8mnd'er. Helt genial, lett å drikke av og den lekker ikke selv om sugerøret er oppe fra flippen!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøper enkelt og greit imsdal sin miniflaske med vann, de tutene er kjempelure, man må klemme på flaska eller suge for å få vann, når man holder den opp ned eller rister kommer deti ngenting,veldige små og praktiske syns jeg, og ikke noe søl.

Skrevet

Enig!! Her bruker vi bare de små Imsdal flaskene og frøkena drikker kjempe fint av de (har brukt de siden hun var 9 mnd). Veldig greit å ha toppa på større flasker hvis vi f.eks skal på tur.

Skrevet

ikke jseg som spurte - men takk for svar! (kanskje noen spurte anonymt fordi jeg nesten ble "ledd ut" da jeg spurte om det samme for en tid tilbake på skravle uten å få noen skikkelige svar)

bruker tutekopp og camebak i dag - sistnevnte er for stor til å ha i senga synes jeg - en halvliter er liksom i grøvste laget for snuppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...