Gå til innhold

Samme temp hver dag....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bare tempet i en liten uke, men stusser litt på resultatene jeg har fått til nå.

Begynte tirdag i forrige uke. Hver morgen har jeg hatt samme temp. 36.3 (I helga har jeg sovet litt lengre, men når jeg har koorigert i forhold til et litt senere målepunkt har jeg kommet frem til at jeg ligger på 36.3 hver dag.

Jeg begynte måling dagen før jeg fikk mens. Altså etter hva jeg har lest burde temp. ha falt noe da jeg fikk mensen, men det har den ikke gjort.

Siste vi skulle bli gravide tempet jeg også. Da erfarte jeg at min temp. fra mens til EL var ganske lav, mellom 35.5 og 35.9. Det var først etter EL den gikk over 36 grader. Jeg husker også at temp forandret seg bittelitt dag for dag. Dette er jo 4 år siden, så kan godt hende at kroppen min har forandret seg siden da.

Vet jo at man må se grafen i helhet oven en hel syklus, men lurer på om det noen som har samme erfaring med at temp kan ligge på det samme i ca en uke etter at mens starter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

Tror ikke du er unormal... hellr at du har sovet rolig, og er harmonisk, og tatt tempen til samme tid hver dag...

jeg har også det samme temp hver dag rett etter mensen :) så kan den plutselig gå ned en grad...

Skrevet

Ok, takk for svar ;-)

Blir jo litt "tussat" av temping, mens, EL, gravid/ikke gravid osv,

he he ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...