Gå til innhold

yes!! Vi fikk det til :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så gla!! Lillejenta sov endelig fra 18.30 til 07.15 i dag uten en eneste lyd! hun er 9 mnd, så endelig har vi klart å nattavvenne henne :) Brukte en uke på dette, men endelig ser vi resultatene. Syns i grunn det va ganske tøft i begynnelsen, men så etterhvert at det faktisk ble bedre for hver dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!!..Hva gjorde dere?hvilken framgangsmåte?..har begynt på jobb igjen og klarer bare ikke å amme på natten lenger....så hvis du har noen gode råd taes det imot med takk ;-)

Skrevet

Gratulere så mye ;-) Deili å sove ;-)

Skrevet

jeg slutta å amme når hun va 7,5 mnd (hadde ikke nok) , men begynte da med mme. De siste ukene før vi begynte våknet hun ca. 2-3 ganger om natten for mat. snakket med HS og hun sa at hun vil spise bedre på dagtid hvis vi kuttet ut på natten. Hun anbefalte også og kutte all mating på natten med en gang. Da slapp vi å ta det i flere omganger.

Så forrige mandag begynte vi. rigget klar en madrass på rommet hennes som vi kunne ligge på når det sto på som verst. Va endel skriking de første nettene, men pappaen lå på gulvet på rommet hennes og ga henne smokken hvert 3-6 min. ga også litt vann hvis hun hadde skreket masse. Tok henne aldri opp av sengen. Hadde jeg vist at dette skulle gå så bra, så hadde jeg nok gjort det før... kipt å høre på skrikingen i begynnelsen, men gud for en deilig følelse det er nå når vi har klart det!

Lykke til!

Skrevet

Så deilig da!:)

Klarte å nattavvenne vi også,men nå er det sannelig "på'an" igjen i 4-5 tiden=/

Har sluttet å amme nå da,(10 måneder),hun får mme, så vi må vel prøve igjen..Skal flytte henne inn på eget rom nå.

Må si jeg er spent!

Skrevet

Samme oppskrift som vi brukte! Funka kjempebra her og. tok tre netter, så sov hun natta gjennom! Et mirakel!!! Det er deilig å sove igjen, ja;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...