Gå til innhold

Normalt med liten mage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er også i uke 14 og har INGEN mage. (men vet at lille bebis er frisk og så stor som h*n skal fordi jeg var på UL på torsdag som var).

Har totalt gått opp 0,5 kg til tross for at jeg ikke har vært kvalm og spiser som en hest. Hadde en uke ferie forrige uke hvor jeg gikk opp 0,6 kg på en uke, men siden torsdag har 0,7 av de falt av igjen. Ser at anbefalt vektoppgang i første trimester er 2 kg så jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å få på den siste 1,5 kgen.

Har fin blodprosent, høyt jernlager, litt lavt blodtrykk som er synkende og er MASSE svimmel og har vondt i hodet fra morgen til kveld, gjerne under og etter måltider.

Hadde et nestenstup i parketten på kjøkkenet i dag tidlig, kun reddet av kjøkkenbenken. Så nå sitter jeg og venter på legetime for å sjekke om blodtrykket har sunket ytterligere, eller om det er noe annet som forårsaker denne ekstreme svimmelheten.

Ellers kan det nevnes at jeg har vært sinnsykt trøtt og sover minimum 10 timer når jeg ikke har vekkerklokke på + noen timer på ettermiddagen.

Jeg er også i uke 14 opg har ingen synlig mage. Men for min del må jeg si at jeg akkurat har gått ned 35kg så jeg antar den lille ligger godt gjemt i løshuden he he. Men det meste er vist mormalt pga livmor er ikke større enn en grapefrukt eller noe slikt stod det i bladet "Gravid" og det er det helt normalt at ikke magen vises ennå. Men lørdag ble min mage kjempeoppblåst og shortsen min måtte plutselig åpnes i linningen.... Må vel vurdere innkjøp ev nye klær :-)

Annonse

Hei:o)

Eg e tvillinggravid, har fra før ei jenta på 4 år, så eg o trudde at denna gong fekk eg kjempefort mage, både siden det e 2, å at det er andre gang, men nå e eg 16 uker på vei, å vise mesten ingenting...

Mens ei vennina så e 1 uke mer enn meg på vei, vise det godt på, å hu bere på 1 foster, så e store forskjell:)

Hadde jo vore kjekt om det hadde vist, e kjekt med gravid mage, men trøste meg med det at eg tidsnok ska bli store :o)

Prøv å nyt tiå der du fortsatt e "normal" str:P

Eg har heller ikkje lagt på meg, har faktisk tatt av, pga kvalme..

Hei :D syns ikke du skal stresse så mye husk at allt som går ut over skal inn igjenn og vekt som går opp skal ned igjen... så så lenge alt er bra så er det ikke noe å stresse med.

jeg var 6 måneder med første mann før noen så det og 10 måneder senere så så folk at eg var gravid og da var jeg gravid i ca 5,5 måned med andre mann,

men med tredje man var jeg 6måneder igjen før noen så det men da var det gått 5 år siden forigge gang;)

jeg gravid igjen er 2måneder på vei å det er ikke en antydning på at det er et lite spir som vokser der ....

vi bærer alle forskjelligt ...........det jeg har fått beskjed om er at jeg bærer barnet så dypt at det er grunnen....... når det gjelder vekt så gikk jeg opp mellom 6-7kg og 5 av dem var av med engang så det håper jeg på nå oxo men......... jeg "hamstrer" så det er her jeg legger på meg kroppen min hamstrer når jeg ammer så da har jeg lagt på meg ca 6kg men når jeg slutter så går det av igjen har i alle fall gjort det..........

det er tidigt å se hvor forskjellige man er......... noen raser ned i vekt under aming og noen er som meg har en kropp som hamstrer......

lykket til alle sammen det er en utrolig spenende tid vi er i:)

Hei :)

Jeg hadde ingen mage før slutten av uke 14. Da var det som om den i løpet av 3 dager poppet frem. Ikke så veldig synlig, men jeg merket forskjell. Så var det en rolig periode i to uker, hvor jeg nesten ble bekymret over at jeg ikke kjente noen ting. Men i slutten av uke 16 poppet den frem mer, og nå er den en synlig gravid-mage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...