jf Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 heisann jeg tror kansje jeg er gravid for første gang i ivet mitt å jeg er redd for jeg hadde ubeskyttet sex når jeg var full å hadde akkurat hatt eggløsning han jeg hadde sex med kom inni meg å jeg blir kvalm bare av å snakke om det .... jeg hater meg sev for dette her men viss jeg er gravid så vill jeg egentlig ikke ta abort men jeg skal på skole om 2 uker så timingen er helt absurd viss jeg er gravid men jeg vill ikkje å gå å teste meg ... jeg tørr ikke ... jeg vet att jeg er dom men jeg tørr rett å slett ikke hva skal jeg gjøre ? pusj meg til og tørre å teste meg selv!!!
MammanTilEmma❤ Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Hei:-) det eneste du kan jør e å sjekke deg, du treng jo ikke å vær gravid engang. skole går det an å gå fordi, bare at du avslutte tiliar enn dem andre...
*TurtelDue* Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Hei! Høres ut som du har et vanskelig valg foran deg. Jeg vil oppfordre deg til å ta testen. Er du gravid er det alltids noen du kan snakke med om dette. Om det er fastlege, helsesøster, psykolog. etc. Siden du er imot abort,bør du helst ikke ta abort. Du vil angre på det i senere tid. Men det er selfølgelig ditt eget valg. Hvis du ikke er gravid har du ingen bekymringer. Husk å bruk beskyttelse neste gang du vil ha en one night stand. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå