A1exandra89 Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Lurer på hva dere gjør for å få dagene til å gå ? jeg syns dagene går både sakte og fort egentlig, men når jeg ser på kalenderen så går det veeeeldig sakte, jeg har 3 uker igjen til ul termin. og vært sykemeldt lenge fra jobb pga bekkenløsning. hadde veldig fysisk krevende jobb. så har vært mye hjemme og ryddet, men nå har samboer også blitt sykemeldt noe som er bra for da kan vi nyte denne tiden sammen, men han har jo bandet sitt og tar opp sanger, så jeg har begynt å lage scrapbook, strikke tøfler, redigere bilder, lage hjemmeside. så lurte på ,hva gjør dere for å få tiden til å gå disse siste ukene? tar gjerne imot flere ideer:P
Gjest eelis+guttespire Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har blitt helt nerd (fikser og ordner og styrer med alt av tekniske dingser), og har begynt å se tre anime-serier, i tillegg til Harper's Island og True Blood. Jeg har vært sykemeldt siden uke 16 ca, og er nå bare i uke 28. Trenger tips jeg også, ellers får både jeg og ungen firkanta øyne snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå