Malin90&Talia09<3 Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hva slags vogner har dere kjøpt ? Jeg har en Mørkblå Simo-kombi, med rosa inni :-) Noen som har tidligere erfaringer med Simo kombivogn ?
Juni1180 Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Vi har kjøpt Emmaljunga edge duo med sportsunderstellet, mørkeblå Hadde Emmaljunga til forrigemann også og var veldig fornøyd <3
Lykkelig med nr. 2 i magen..:) Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Teutonia Spirit 3-hjuling, liten og nett. Til førstemann hadde vi en Basson vogn, stoooor og tuuung, dårlig kvalitet. Blir kjekt å ta Teutonia vognen i bruk, syns det er helt fantastisk at en bare kan klikke bilstolen nedpå understellet også! :-)
ifie Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Vi har også en Simo kombi. Har Simo duo fra før, og er veldig fornøyd! Om bagen til kombien skulle bli liten iløpet av vinteren, kan vi bytte den ut med duo-bagen. Veldig greit syns jeg! Sjansen er vel stor for at vi får en stor gutt denne gangen også, og da er det greit å ha plass i vogna Generellt er jeg veldig fornøyd med Simo fordi den er så stødig og god! Super på vinterføre, og ikke minst er den vind- og vanntett, som jo nesten er et must her i landet!
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Vi har kjøpt en Emmalunga Nitro City i fargen Pink Cheak (eller noe i den duren), så den er i hovesak sort og grå, med litt rosa på. Ikke mya, bare akkurat passe til at det er pent ;-) Har Citybag på den nå til den første tiden. Har bare erfaring med Simo Duo, solide vogner som tåler mye, men etter min smak altfor tunge og gyngete, ville heller ha en lettere vogn som en kommer enklere fram med og lettere løfter inn og ut av bil denne gangen.
Lurveleven Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Vi har kjøpt en bebe confort vogn. Syns den virker genial, da bagen kan brukes som bilsikring, bilstolen klikker bare rett på understell, lett å slå opp og ned, store hjul, forhjul kan både låses og svinges (reguleres lett fra håndtak), ja, jeg gleder meg som dere skjønner til å få vognen i hus :-)
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Bag som bilsikring? Er det ny type bilstol da? Bag er jo ellers noe man IKKE bør bruke i bilen.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Hei! :-) Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo i fargen Platina! Er kjempefornoyd og gleder meg til å ta den i bruk! :-)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 Lyseblå simo duo:) Kjøpte den på sommerkampanjepris på babyshop. Er så fornøyd atte:) Blåfargen er mye finere i virkeligheten enn det som vises på bildene...Hadde simo til de to første også. Kjempefornøyd begge gangene...
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 27. juli 2009 #10 Skrevet 27. juli 2009 Vi har valgt en TFK Jogger twist.Sjokoladebrun.Gleder meg veldig til å ta den i bruk. Skal skaffe et lite stativ(eller noe sånt) så kan jeg klikke bilstol på understell også!! Kjempefornøyd!! Bare 9 uker igjen nå.... :D
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 27. juli 2009 #11 Skrevet 27. juli 2009 Vi har gått for en maxi cosi mura, i svart. Den har fire store luftfylte hjul, og forhjula er svingbare OG låsbare, så dei skal vere geniale både på vinterføre og når ein treng meir lett manøvrering, som i butikkar og slikt. Bagen er ganske stor, så litja (som kjem i august/september) burde få plass til å ligge der til våren og finveret kjem. Har ikkje fått testa den ennå, men har ein god følelse på at vi har gjort eit godt kjøp. Fekk den på salg i tillegg.
C-stine Skrevet 27. juli 2009 #12 Skrevet 27. juli 2009 En brun teutonia x3 spirit. Brun fashionbag med råsa trekk inni!! Gleder meg til å få den!! (Kråka som skal bruke den kommer om 10 dager!)
Trilletrill Skrevet 27. juli 2009 #13 Skrevet 27. juli 2009 Vi kjøpte en Bugaboo Cameleon fra Sverige, brun og oransj..ordentlig tøff:)
MiMa09 Skrevet 27. juli 2009 #15 Skrevet 27. juli 2009 Vi har kjøpt en marineblå Emmaljunga City Cross. Har vurdert City bag til den, men har pr dato bare en mykbag, Quadrolift, den er også marineblå, men med littegranne lyseblått på.
MammanTilEmma❤ Skrevet 27. juli 2009 #17 Skrevet 27. juli 2009 vi kjøpte en simo duo vogn, i svart:-) duo har større bag enn kombi vogna, så syntes det passet best siden vi skal ha plass til voksipose når det begynner å bli kaldt ute:-)
Minaw Skrevet 27. juli 2009 #18 Skrevet 27. juli 2009 Hmm.. Eneste her som har kjøpt ei Brio-vogn denne gang?
Minaw Skrevet 27. juli 2009 #19 Skrevet 27. juli 2009 Fant ei i svart og grå, så den er super siden vi ikke vet kjønn enda.. Kjøpte med lufthjul da, for jeg liker ikke de andre hjulene..
septbaby09 Skrevet 27. juli 2009 #20 Skrevet 27. juli 2009 TFK joggster Twist, sort gleder med også veldig til å ta den fre, fra pappen, å sette den klar:) 54 dager igjen...
an Skrevet 27. juli 2009 #21 Skrevet 27. juli 2009 vi har kjøpt bugabo camelon.rosa og grå.døds tøff!!!!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. juli 2009 #22 Skrevet 27. juli 2009 Kjøpt en brukt Emmaljunga City Cerox 360. Er nesten som Nitro bare at man kan snu håndtaket fra ene siden til den andre så man kan velge om man vil ha de små hjulene foran eller bak. Kjøpte den med en sportsdel som er i 2008 eller 2007-modell i 2 forskjellige grønnfarger. Synes ikke egentlig sportsdelen er så fin, men... den var billig. Kjøpte også en City Bag brukt og den er veldig fin 2009-modell. Mørkegrå med firkløvermønster i hvitt og grønt. Den er såååå fin Kan ikke se at den er brukt engang
Lurveleven Skrevet 27. juli 2009 #23 Skrevet 27. juli 2009 Ja, det er altså ikke bag +nett som var vanelig før. Men det er selve bagen, som det er seler til barnet i. Mye bedre for barnets rygg, om man skal kjøre mer en 10minutter ;-) VI har i tillegg kjøpt bilstol også, men denne bagen, er det mange som leier på langturer etc. Bagen koster litt mer enn bagen til vanelig vogn, men den er jo flerfunksjonalbel, har luftekanaler, vuggefunksjon osv. Ja, som du skjønner, jeg er blitt tatt av reklamen ;-) Damen i butikken var en god selger ;-D
Simarier Skrevet 27. juli 2009 #24 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har kjøp Emmaljunga Mondial duo i blac croc (imitert svart krokodilleskinn). Gleder meg til å ta den i bruk om ikke så altfor lenge...
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 27. juli 2009 #25 Skrevet 27. juli 2009 En Maxi cosi mura med 4 hjul har jeg skikkelig lyst på også, men har allerede ei TFK joggster vogn som vi brukte til eldste jenta og som vi er veldig fornøyd med så har vel strengt tatt ikke bruk for ny vogn. =( Har fulgt med litt på finn.no for å se om det dukker opp noen ok brukte mura vogner som ikke er avskrekkende dyre. Tenkte jeg kanskje kunne kjøpe ei da og forsvare det med at vi jo må ha ei barnehagevogn også.. =S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå