Mamma Mim Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 I dag kommer jeg inn hit.. Synes vi nettopp drev og telte uker og dager fram til 12. uke.. Og nå er det plutselig bare 12 uker igjen til fødsel...! wææææ! Er jo så mye som skal gjøres før h*n kommer! Møbler som skal pusses opp, kommode og seng (helst vitrineskap, krakk og noen stoler også, men det får komme i andre rekke..), klær og sengetøy vaskes og legges på plass. Trappa skal males og legges nytt teppe i. Vi skulle revet et innebygd skap i gangen og satt opp noe nytt, mindre, penere og mer praktisk. Hjeeeeeelp! Også er det straks ferie! Fra onsdag og da blir vi borte i 14 dager, så da er det bare rett under 10 uker å gjøre alt dette på. I tillegg hadde jeg hatt lyst å kose meg med å lage noe fint til babyen, sy nytt vognteppe, noen små plagg. Ordne fint i babykroken på rommet vårt. Også er det jobb og en 3 åring i hus å ta seg av.. Tida flyr! Vi hadde jo så god tid, hvor ble den av?! eh.. Gleder meg veldig til h*n kommer da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå