Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på bra vær så man slipper å stå under hele konserten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaa jeg skal!! :-)

Ja, får satse på godvær, men det skal vel litt til...skal ihvertfall satse på gode sko ;-)

Skrevet

Samme her...hvor langt er dere?

Skrevet

Jeg skal også! Er i 30. uke. Håper å slippe å stå hele tiden. Funderte på å snike med inn en liten sammenleggbar "krakk", men det kan jeg vel kanskje bare glemme å få ta med meg inn..?

Skrevet

Ja, jeg skal også, gleder meg veldig, men kommer ikke til å kjempe om å stå helt foran, hehe! Jeg har seks uker til temin. Hadde vært fint å kunne sitte litt. Tror ikke noen får med seg en krakk innn, men hvis det er dårlig vær, kan kanskje en plastpose være tingen å ta med seg til å sitte på. Og så får en heller få litt hjelp til å komme opp igjen! Hehe

Skrevet

Jeg skal også :) Er bare i uke 25 da.. :) Hadde vært fint med krakk, tenkte på det først, men det kan man nok bare glemme ja.. Ta heller med en ekstra regnjakke som man kan sitte på gresset med. Det skal jeg.

Skrevet

Jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil..... Når er den? Har hørt at det finns billetter igjen.. Er uke 31 idag... Jeg vil såååååå veldig gjerne!!

You lucky bastards ;P

Skrevet

Har hørt at det fortsatt er ledige billetter imorgen (tirsdag),men torsdag er visst utsolgt.

Kan jo hende du får det med deg

Skrevet

Jeg er i uke 39 og SKAL ha med meg campingstol!!! Ellers har jeg ikke sjans!! Har drømt om at jeg føder backstage, hadde vært interessant!! :) Kos dere masse!!

Skrevet

Uke 33 her også, og håper virkelig bekkenet holder imorgen he he. Ja det er billetter igjen til imorgen tror jeg:)

Skrevet

33 uker jeg å.Lurer på når konserten starter,står på biletten at dørene åpner 17.30.Men kommer hun på senen klokka 8,9 eller 10.Det er jo ikke lett å vite.Er jo kjiipt å stå der i to timer før hun kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...