V.A.B Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Aldri et sekund ro i magen, har vært våken i et par døgn nå omtrent fordi det er sparking HELE tiden. Er så sliten av søvnmangel, vondt har jeg over alt... griner bare nå, vil sove! Kan umulig være normalt dette?
A1exandra89 Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 skjønner deg veeldig godt! sitter nå halv 4 om morgenen for døgnet er snudd og jeg får ikke sove ofte. her en natt sov jeg ikke hele natten i det hele tatt, og det er ingen overdrivelse. lå våken hele natten og vred på meg, vondt i rygg, bekken, lyske og alt. tissetrengt hele tiden. tenkte kanskje jeg ville sovne rundt 6-7 ihvertfall av utmattelse men neida,da begynte frustrasjonen for fult og jeg smågrein og sutret og slo samboer over til sin egen side:P klokka ble 8...9...10...11 og rundt halv 12 sov jeg litt til halv 1, så sto jeg opp! ga rett og slett opp.. neste natt sovnet jeg rundt 3 tiden.. drittlei jeg også!! gleder meg til jeg kan snu meg uten at det skal gjøre vondt noen plass!!vil bare ha lille gullet mitt ut
Gjest eelis+guttespire Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Haha, jeg skjønner dere godt. Jeg sovner en gang utpå morgenkvisten, våkner nihundre ganger i løpet av "natta", enten av vondt en eller annen plass eller av at baby sparker så jeg holder på å ramle ut av sengen, også står jeg opp en gang utpå ettermiddagen/kvelden.. I natt orker jeg ikke å prøve engang, jeg har så vondt i rygg og bekken, og baby er så urolig at jeg blir irritert bare av tanken på å prøve å sove :-P
VillemoVær Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Ja jeg er også blandt dere...er kjempe lei....VIL SOVE
pauline og knerten Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Et tips: akupunktur hjelper! Jeg går til modningsakupunktur, og var praktisk talt søvnløs før jeg begynte. Gikk bare rundt om nettene og fikk ikke sove. Men akupunktøren satte et par nåler for bedre søvn i samme slengen, og siden har jeg sovet hele natta gjennom! Nesten hver eneste natt. :-)
16.10.07&13.10.09:) Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Når har du termin number1? Det er du som skal adoptere bort sant? Tenkte at da kan du kanskje pushe litt på for å bli igangsatt, slik at det blir fortere ferdig for din del! Du får iallefall sove godt etter fødselen da!
V.A.B Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2009 Ja:) Skal til jordmor på onsdag, håper hun er enig i at jeg kan bli igangsatt før tiden. Termin 12 august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå