Gå til innhold

Den monsterdigre sønnen min trenger ny vogn, noen som har noen tips?

Anbefalte innlegg

Litt ironisk tittel, kanskje, men sønnen min på 10 mnd er så lang at han rett og slett ikke har det behagelig i vogna si. En vogn jeg hadde planlagt å ha til han ikke trengte vogn mer. Jaja. Jeg syntes barnevogn generelt er kompliserte greier, men nå trenger jeg i tillegg en som er ekstra lang og romslig, men som fortsatt er grei på vinterføre og ikke er altfor tung. Den må også være god å sove i. Noen som har noen tips?

Fortsetter under...

Simo :o) http://www.simo.no/SIMO08/Vogner/Modellene/product03.htm

Det er riktignok ikke den letteste vogna du finner, men oppfyller de andre kravene dine. Har simo kombi selv, ELSKER den over alt på jord :o)

Sakset fra linken:

En sporty og praktisk sportsvogn for barn fra 6 mnd (når barnet kan sitte selv).

Full liggestilling og god plass gir god sovekomfort selv med tykk vinterpose pluss at den er luftig og god på sommeren.

Vognen passer helt til barnet ikke trenger vogn lenger, siden den har liggelengde på 91 cm.

Annonse

Jeg ville satsa på en sportstrille fra Simo. Den har liggemål 100 cm. Sønnen min var stor og sov i denne til han var over tre år. Ikke av de luleste og trendigste, men veldig komfortabel.

I tillegg har jo Simo vanntette stoffer så du slipper å styre med regntrekk.

Et minus er at den tar stor plass sammenlagt.

http://www.simo.no/SIMO08/Vogner/Modellene/Sportstrille.htm

vet nøyaktig hva du mener! har selv ei kjempe laaang jente og sleit m og finne ei lang, lett men liten vogn til henne da hun var rundt 10mnd. ente opp med emmaljunga scooter.

kjøpte den ny på salg med fottrekk til 1500. =)

her vært kjempe fornøyd med den- og den er stor og romslig enda og nå er ho over 2år =)

veeeeldig glad i den vogna =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...