Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Noen som vet om kurs, pris og sted? Vil veldig gjerne melde oss på, men finner ingen:( Tips om gode/dårlige steder mottas også med takk:)
tredjebarnpåvei Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Vi har hatt vårt mellomste barn på kurs i asker da vi har bodd der. Har nå flyttet til drammen og instruktøren vår fra asker starter nå eget kurstilbud på drammensbadet. Vi har vært superfornøyd med henne som instruktør, så vi har meldt på de to store på 3 og 5 der, og minstemann kommer nok også til å bli meldt på der så fort han er gammel nok. En kjempefordel at de er autoriserte instruktører som klarer å holde fokuset og engasjementet til barna. Råder deg til å gå inn på badebarna.no og iallefall se på sidene. Vi har sjekket litt opp andre steder også, men hørte at det andre kurstilbudet der hadde veldig mange barn på kurs av gangen. Det har jeg vært med på før med eldstejenta og det ble veldig useriøst. Vi gleder oss iallefall til å begynne på badebarna. Hilsen Signe
shari_z Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Jeg bor i Drammen og var med på babysvømming i Mjøndalen. Jeg var i Drammen på det gamle badet med storesøster og var ganske fornøyd, men det som gjorde at jeg prøvde Mjøndalen denne gangen var at begge foreldre kan være med uten å betale noe ekstra. Det er Blekkspruten her, og de holder til i Bråta Bo- og Aktivitetssenter i Mjøndalen. Var kjempefornøyd med dem. Hadde storesøster med på barnesvømming, så jeg fikk en veldig god rabbatt med de 2 barna, men tror prisen ligger på ca 1300 kroner for 10 ganger. Og som sagt, begge foreldre kan være med. De har mange stellebord i garderoben og 2 lekegrind i dusj-området. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå