cucumber Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Begynner å bli utålmodig her (igjen....). Har blitt henvist til St. Olavs for IVF. Jeg har forrige syklus tatt flere blodprøver før og etter pergokur, og sendt opp til dem for analyse. Dette er nå mer enn 1 mnd siden, og jeg har enda ikke hørt noe... Det er jo mulig at ting kanskje tar litt lengre tid pga ferie, men hadde forventet å få et raskt svar. Er veldig spent på hva som er veien videre her. Noen som har erfaringer de kan dele med meg?
grace&hope Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Hei! Vi ble utredet privat hos Medicus, så sende de søknad om IVF-behandling ved St.Olav ca 1 mnd før påske, tipper jeg. Så gikk det litt tid fordi det var noen opplysninger de ikke hadde fått fra Medicus. Men jeg skal begynne med nedregulering nå og planlegger uttak i uke 35. Hadde fått begynt tidligere hvis det ikke hadde vært for sommerferien. Med tanke på at det er midt i sommerferien er ikke 1mnd så veldig lang tid, men jeg skjønner at det føles sånn! Vent til fellesferien er over, så slår du på tråden og hører hvor dere er i løypa:-) Lykke til!
cucumber Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2009 Takk for svar! Jeg tror nok jeg ringer snart, greit å få vite litt om hva som venter! I brevet jeg fikk fra dem stod det ingenting om hvor lang tid det skulle ta å behandle søknaden, så får bare krysse fingre og smøre tålmodigheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå