vennendin Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Kun 3 dager til temin nå og trusen blir fort småvåt.. æsj Har hatt det sånn i ett par dager nå! Noen som vet hva det kan være??
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Fostervann eller tynn tynn utflod. Ta en telefon til føden og legg en klut i trusa så de kan sjekke hva det er?
rosa76 Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Jeg gikk sånn med førstemann. Da jeg reiste meg opp på morgnene rant det til en liten pytt på badegolvet. Var på sykehuset til kontroll og hadde da tatt på truseinlegg. Det hadde lissom rent ut da for det var for lite i truseinlegget til at de kunne si at det var vannet som var gått. Kunne ikke utelukke de heller. Men det viste seg å ikke være det, for da vannet gikk hørte jeg kneppet. Bare såvidt detkom noe, sikkert fordi hodet sperret for. Denne gangen har jeg ogsåfått veldig tynn tynn utflod. Er 34 uker og det hender det renner litt av meg..ved samleie kommer det mye..passe ekkelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå