Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Jeg er nettopp utredet og fått migrene diagnose,får imigran 50mg tab for det.Og nå er jeg 7+6 med 3barn og lurer på om det er noen som har samme problem? hvet man skal snakke med lege om evt å ta medesin men tenkte kansje noen er i samma situasjon? kan vi ta eller ikke???
You can call me Dårris Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Jeg brukte Maxalt før jeg ble gravid forrige gang, i første omgang så fikk jeg pinex forte for smertene, men det tar ikke migrenen, bare ruser deg litt. Fikk en resept på imigran også, men skulle kun brukes i helt ekstreme tilfeller. Har du migrene nå? Jeg fikk mindre anfall og heller spenningshodepine hele veien, kan være nesten like ille det, men er lettere å behandle. Ikke noe gøy med hodepine uansett, håper du slipper å bli plaget. Skal du ha trillinger forresten? Utrolig spennende:)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2009 takk for tips.. nei gravid med vårt 3barn....;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå