Gå til innhold

Noen novembermammaer i Bergen/Åsane?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Jeg dytter litt på denne igjen jeg! Beklager at jeg ikke har svart igjen, Vibekita, men dagene har flydd altfor fort for meg (oppussing+full jobb..). Nå roer ting seg litt for meg og jeg har muligheten for treff!

Har veldig lyst å bli kjent med andre november(og oktober og desember)-mammaer i Åsane! :) Kunne laget et Åsanetreff hvis noen er interessert?

:)

Hei.

Jeg har termin 3 desember (kan fort bli november;) og bor i Åsane.

27 år med en gutt på 2,5. Er gjerne med på treff i Åsane. Satte opp en link her om noen ville gå kveldsturer, men er med på hva det måtte være!

Annonse

Hei. Jeg er 29år og venter mitt første barn 25 November. Jeg er åpen for Åsanetreff :-) Hadde vært kjekt og bli kjent med andre og dele erfaringer og gå på trilleturer med senere:-) Gå tur på ettermiddag/ kveld hadde og vært kjekt nå i ventetiden.

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Det er jo en liten gjeng Åsanefolk her, men virker ikke som det har vært noen gravidtreff..? Jeg har hatt det litt hektisk de siste ukene, men nå kjenner jeg litt på at når ungen kommer hadde det vært koselig å bli kjent med andre i permisjon i nærheten.

Er det interesse for å treffes over nyåret for eksempel..? Man kan jo gå på tur, kafe eller barseltreff hos hverandre..

Jeg er med på treff på nyåret!!

Går og venter og venter nå, termin 19/11, og ser for meg at november og desember vil fly unna uten overskudd til barseltreff (sånn var det med førstemann i alle fall). Men over nyåret har jeg sikkert hodet nok over vannet til å gå på treff. Har veldig lyst å bli kjent med andre her med baby på samme alder :)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...