Gå til innhold

Kan man egentlig smøre sånn Veet hårfjerningskrem på

Anbefalte innlegg

Skrevet

pungen? Sånn som skal virke maks 6 min og følger med spalel til å dra av. Mann min her som lurer og er litt bekymret. Han tør ikke høvel, bruker kun maskin..... ( hehe )

Fortsetter under...

Skrevet

hadde ikke våget det,er ganske sterkt d middelet..

eg kjøpte det en gang,endte opp me at hunden min brant i 3 dager,var feil på tuben.. ble en kjemisk reaksjon.. leggen min så ikke ut på 6mnd...

var hakke før eg måtte til lege,(var sta å ville ikke gå) me nburde egentlig gjort det.. en vet aldri om d er feil på kremen.. eg hadde middelet på i 1,5 min og måtte sove me is på leggen i 2 dager/netter for d brant slik i hunden,kunne ikke gå me bukse eller noe slikt.. var helt grusomt,så me tanke på tynn hunden er der... nei ville ikke gjort det nei..

Skrevet

Jeg får brannsår på leggen av slike kremer, og åpne sår under armene (erfaring fra tidlig tenårene og tjuvlåning av storesøs veet krem), så anbefaler ingen å bruke det. Og iallefall ikke på punger eller andre intime steder!

Skrevet

oki. kankje greit å la være da. jeg testet på legger og lår og det gikk fint, men han kan jo reagere som dere.....

Skrevet

Han kan jo prøve, men hvis han kjenner det minste tegn til sviing bør han skylle det av så fort som mulig!!! Jeg får reaksjon i armhulen av VEET, men det går fint på leggene, så det er kanskje ikke så lurt å bruke dette på sensitive områder!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...