hellohello:-o Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 pungen? Sånn som skal virke maks 6 min og følger med spalel til å dra av. Mann min her som lurer og er litt bekymret. Han tør ikke høvel, bruker kun maskin..... ( hehe )
★minijente★ Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 hadde ikke våget det,er ganske sterkt d middelet.. eg kjøpte det en gang,endte opp me at hunden min brant i 3 dager,var feil på tuben.. ble en kjemisk reaksjon.. leggen min så ikke ut på 6mnd... var hakke før eg måtte til lege,(var sta å ville ikke gå) me nburde egentlig gjort det.. en vet aldri om d er feil på kremen.. eg hadde middelet på i 1,5 min og måtte sove me is på leggen i 2 dager/netter for d brant slik i hunden,kunne ikke gå me bukse eller noe slikt.. var helt grusomt,så me tanke på tynn hunden er der... nei ville ikke gjort det nei..
OsloMor Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Jeg får brannsår på leggen av slike kremer, og åpne sår under armene (erfaring fra tidlig tenårene og tjuvlåning av storesøs veet krem), så anbefaler ingen å bruke det. Og iallefall ikke på punger eller andre intime steder!
hellohello:-o Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2009 oki. kankje greit å la være da. jeg testet på legger og lår og det gikk fint, men han kan jo reagere som dere.....
2 små og en undulat Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Han kan jo prøve, men hvis han kjenner det minste tegn til sviing bør han skylle det av så fort som mulig!!! Jeg får reaksjon i armhulen av VEET, men det går fint på leggene, så det er kanskje ikke så lurt å bruke dette på sensitive områder!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå