Gå til innhold

Hvor tidlig informerte dere om graviditeten til andre?

coscos

Anbefalte innlegg

Forrige gang ventet vi helt til vi hadde vært på den vanlige ultralyden i uke 17, fordi vi ønsket å se at alt gikk bra, men denne gangen er jeg så sprekkeferdig av å fortelle de gode nyhetene, at jeg godt kunne tenke meg å si det til hele verden allerede nå! Men, mannen min er veldig på å holde igjen, så jeg har gått med på å vente til vi har passert 12 uker. Litt usikker på om jeg klarer å holde meg så lenge da. Men, enig i at det kan være greit å få unna duotesten først.

Hva har dere andre gjort/planlegger å gjøre?

Fortsetter under...

Hei. Jeg er selv så sprekkeferdig at jeg har fortalt det til våre foreldre og våre søsken. Litt tidlig siden jeg ikke har termin før i mars, men klarte ikke å holde meg. Har prøvd i 2,5 år så det var rimelig stort å teste positivt, måtte bare dele det. Kommer sikkert til å fortelle det til flere ganske snart...

For min del handler det om å kunne fortelle selv eller bli avslørt...

Magen er tydelig for de som kjenner meg godt og jeg har merket at de rundt meg har kikket. Igår slapp jeg nyheten for de nærmeste, veldig hyggelig men jeg føler det er litt tidlig, skulle gjerne hatt unna duotesten først...Men, men det er vel slik det gjerne blir 4.gang, kroppen husker godt og magen tuter ut.

he,he! Ja, tror det blir litt sånn hos meg også nå. Allerede 2 personer på jobben som har spurt, sånn helt ut fra det blå. Men, nå er det babyboom på jobben min for tiden, i år er det ventet 4 barn, og 1 til neste år (pluss meg), og det har visstnok vært et samtaleemne om hvem som blir nestemann ut, og da har alle piler pekt på meg :-)

Jeg skal til tidlig UL neste uke, så kan hende jeg hopper i det da, og informerer de nærmeste. Skulle helst ha ventet til duotesten var unnagjort jeg også.

Gjest Julie er gravid!

Hei, jeg fortalte det til noen av de nærmeste ganske tidlig. Men en del, bl a mine foreldre, har ikke fått vite om den store nyheten ennå. Har hele tiden følt at dette kommer til å gå bra, men synes det er greit å vente litt med å fortelle. Er 12 fullgåtte uker i morgen - jippi :-) Kommer antageligvis til å fortelle det til foreldre og fler i løpet av et par uker.

Heisann!

Jeg ble knapt kjæreste med pappan før vips:gravid!!

Han har knapt hilst på familie eller noe,og jeg har et barn fra før av som må bytte skole og sånn da vi flytter etterhvert..

Har derfor ikke sagt noe enda,men snart bare MÅ vi.For er nå langt uti 14.uke og det merkes!!

Tenkte vente til svar fra fostervannsprøve vi snart skal ta-men det spørs.Bomben sprekker nok veldig snart!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...