Gå til innhold

Flere som er plaget av halsbrann og sure oppstøt når man legger seg?

Anbefalte innlegg

Holder på å blo gal.. Har nesten ikke sovet helel helgen. Nå har jeg vondt i halsen i tillegg, men det sekundet jeg legger hodet på puta så bobler det i holsen og jeg høres ut som en frosk..Hvis jeg ligger på ryggen så slutter det, men da får jeg ikke sove.. Drikker melk om natten og har sånne Gaviscon gele tabletter, men de er så ekle.. Noen flere tips?

Fortsetter under...

Sliter med det samme jeg også! Men ikke fullt så ille tror jeg, Jeg tygger Link og de sparker relativt godt og jeg syns de fungerer. Jeg tar den 1100 mg med en gang jeg merker noe og da sover jeg natten gjennom. Problemet nå er at jeg har begynt å få det på dagen også, et par timer etter at jeg har spist. Veldig irriterende! Lykke til

prøv gaviscon flytende. det smaker helt j..... men funker så bare det :) bare hold deg for nasen et minutt etter du har svelgt :P de tablettene er ekle og setter seg i tennene, jeg kaster opp av de..

Takk for tips.. Skal prøve alt.. I natt sov jeg faktisk godt uten sure oppstøt.. Har vært på hytta i helgen, mulig det gjorde sitt med dårlige senger.. I går knasket jeg mandler før jeg la meg og det skal visstnok også hjelpe.. (Gjorde jo det) så skal prøve med 5 om kvelden hver kveld.. :)

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har vært plaget med mye halsbrann en stund nå, men ikke bare på kveldene. Gaviscon spyr jeg av, så det går ikke. Men helmelk (må være hel, lett eller skummet fungerer ikke), mandler, fløteis og banan synes jeg fungerer - i alle fall en stund. Kombinasjonen av banan og melk er bra.

Er plaget med halsbrann og verre blir det nok utover svangerskapet:( Husker på slutten av forrige svangerskap, da kunne jeg ikke ligge og sove men måtte rett og slett sove sittende om nettene, og det var ikke så lett! Prøvde alt på markedet, men det eneste som hjalp var flytende Gaviscon, ikke tablettene. Men da er det viktig at du drikker en slurk i den stillingen du skal sove i og ikke beveger for mye på deg etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...