Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Hei alle!Nå er jeg 7+6 og er SÅ sliten,ferien er over i dag å jeg bare gruer meg til å dra på jobb i morgen,hvet ikke helt hvordan jeg skal komme meg igjennom dagene assa.jeg er så vanvittig utslitt å nå har jeg liksom hatt 3uker ferie....hvordan skal dette gå?? Skal til 1kontroll hos legen denne uka,blir spennende,håper nesten jeg kan få en sm så jeg kan slappe av llitt,ille å si det men etter 3uker ferie.Men hva skal en gjøre da?? Kan ikke bare legge meg ned å sove når jeg føler for det heller pga gutta mine på 4 og 2,5år...hvordan takler dere andre dette som kansje har det på samme måte?
Gjest Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Hei! Forstår deg såå godt! Jeg er også utrolig sliten om dagene, og er nå 11 fullgåtte uker. Jeg er ikke i jobb for tiden, men er hjemmeværende med to små, en på 10 mnd og en på 2 år. Så jeg er ikke i helt samme situasjon som deg når det gjelder jobb, men det er ganske travelt å passe på to små og veldig aktive barn fra tidlig til sent. Jeg prøver av og til å få ungene til å sove samtidig en gang om dagen, og hvis det lykkes så kan jeg også legge meg nedpå litt. Men ellers er det jo bare å gjøre det beste ut av det, og så gleder jeg meg alltid til kvelden når jeg kan bare ligge på sofaen og slappe av. Husarbeid blir litt nedprioritert for tiden... Hvis du føler at du er for slapp til å gå på jobb, så bør du få en sykemelding av legen din. Det er jo tross alt en veldig viktig jobb å gå og ruge på den lille spiren din. Håper vi og alle andre som sliter med det samme får energien tilbake snart!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2009 Ja og takk for svar...ja vurderer det også jobber jeg i helsevesenet å så hvet jeg kommer til å slite med lukter å greier....har 90% jobb så får se hva legen sier.Lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå