Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mamma på 27 år jeg har hatt et tøft liv me ange prøvelser, å nå vil min mann gå i fra meg han sier det er slutt vil dte ifkse seg er sepera å har kjærlighetsorg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette var ikke lett å lese skrev litt fort prøve en gang te. Jeg har hatt mange prøvelser i livet , ganske tøfft me oppvekst, voldtekt, å hadde funnet en eg endelig er blitt veldig glad i , vi har hatt mange problemer i forholde. Han har sakt det er slutt, menjeg vil ikke tru det ba han om å tenke på det , for barnet vårt sin del og det skulle han. Jeg er helt knekte , har skikkelig kjærlighetsorg , føler meg oversett av han , å han ser allerede på andre jenter, dette er knall vondt for meg. Å jeg er skikkelig såret på bondroten. Så vær så snill noen spå meg fortell eg hva som skjeer pleas eg ber dere...

Skrevet

dytte i håp om at noen virkelig gidde ta seg tiden :)

Skrevet

Uff,det var trist å se at at har det så vondt..hva er din fødsel dato,evt partners dato..kan se på dere imora jeg..

klem

Skrevet

Å du er en skikkelig engel så orker dte jippi ble kjempe glad nå Linn camilla 270283 stig arild 240983

Skrevet

dytte en gang te eg i håp om svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...