Foxxy C *fødeklar* Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Hei på dere! Jeg lurer rett og slett på når dere andre her inne testet positivt? Flere som først tester negativt og deretter positivt i samme syklus? Testet negativt en dag etter forventet mens sist - og positivt 4 dager etter. Mistet desverre i begynnelsen av 8. uke og prøver igjen..... Testet negativt i dag 1 dag etter forventet mens (beregnet ut fra normal syklus etter SA) igjen - men har flere symptomer på graviditet! (Er trøtt som ei lerke, måtte stoppe og kaste opp på biltur i går, må tisse minst 4 dager pr natt og har utrolig lyst på epler ) Så altså, mange som må vente flere dager utover forventet mens på positiv test? Syntes det er frustrerende og litt styr og gå å teste flere ganger etter negativ, og håpe-tro-vente-kanskje-muligens-alikevel, men klarer jo ikke helt å la være heller da Et annet spørsmål, flere som har hatt symptomer på graviditet uten å være det? Lurer på om psyken min spiller meg et puss her - blir litt smårar av alle symptomene og negativ test.....
Trolleliten Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Kanskje du har EL litt senere i syklusen, og derfor ikke tester positivt før litt etter ikm?
Foxxy C *fødeklar* Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2009 Takk for innspill! Ja kanskje det?? Har ikke tenkt over den muligheten! Får teste igjen om 2-3 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå