Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle! Eg er 5 veker og 1 dag på vei.. Men har egentlig ikje noen spesielle symptom. Har endel mensmurringer einaste og litt halsbrann. Er dette normalt eller?:S Er mitt første barn så er vel litt overnervøs..Hehe:) Håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat vært en liknende debatt her inne, og det er helt vanlig å ikke ha noen spesielle gravidsymptomer. Er du heldig så slipper du unna kvalmen og søvnløse netter!

Skrevet

Men så kan jeg legge til at symptomene fortsatt kan komme. Jeg ble ikke kvalm før i uke 6 eller 7 forige gang. Håper du slipper det da, men vet akkurat hvordan du tenker nå:) Alt er nok i sin skjønneste orden=)

Skrevet

Helt normalt :) Hadde ingen symptomer med nr 1 og trodde vel egentlig ikke 100% på at jeg var gravid før UL, har ingen symptomer nå heller og er 10 uker på vei.

Vi er nok de heldige.

Skrevet

Hehe Tnica, var litt vel rask når jeg leste innlegget ditt :) Trodde du skrev at det var helt vanvittig å ikke ha noen spesielle symptomer..ble litt skremt der ja! huffameg :S

Skrevet

Haha...kan skjønne at det hadde virket litt merkelig!

Skrevet

Tusen takk alle sammen, nå blei eg litt beroliga jaffal:D

Skrevet

de små symptomene jeg hadde sist kom ikke før uke 10. Litt morgenkvalme, men ingen ting å klage på. er snart 8 uker på vei nå og har ingen andre symptomer enn ømme bryster. Lykke til videre.

Skrevet

Jeg er åtte uker på vei og har ingen kvalme og håper og tror at jeg ikke blir det heller når kvalmen ikke har kommet enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...