*Ønskergjerne* Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 idag på min dag 12 - 13 av min syklus fikk jeg slim (tror det var dette da d var blankt og kunne strekkes ) , og jeg har egentlig aldri lagt merke til dette før har jeg el i dag eller nærmer det seg ? kan dette være el-slim? om man kaller det ? d som var rart ved forrige TR var at jeg kun blødde litt i 2 dager , opphold i 2 dager før jeg fikk litt igjen i trusa - som også var bare litt da... så skjønner lite av kroppen min.... men vi har kost oss daglig siden dag 3 av syklus , senest var idag morges , hihi rett etter jeg så det blanke slimet ikke gidder jeg å spør om jeg KAN være gravid heller - har ikke tatt test - men har vært kvalm ett par dager kun om morgenen - kastet opp har jeg også. men jeg tør ikke ta test jeg har vært prøver 2 år nå - å er ingen testoman nei men håpet er jo der føler meg ellers oppblåst , hard i magen , og rar appetitt... ellers ikke noe... planen var å vente til neste IKM og se det an til da... for jeg tror ikke jeg er gravid... men om jeg har eggløsning eller har hatt - har jeg truffe nå da ? med tanke på at jeg koste meg både i går kveld og idag tidlig... ?
*Ønskergjerne* Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. juli 2009 Uuuups - litt skrivefeil osv - men håper noen skjønner ha jeg skriver - samtidig som jeg dytter litt
2010 Mammaen Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Tror nok at EL er like rundt hjørnet hos deg nå. Det er vanlig å ha el-slim noen dager før og under EL. Dette stemmer også bra med at du er på dag 12-13. Hvor lang syklus har du? Du kan nok med fordel ha sex noen dager til fremover for å sikre deg mest mulig at dere treffer EL. At slimet er et tegn på graviditet er nok utelukket hvis du hadde siste mens for 12 dager siden. Lykke til!
*Ønskergjerne* Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2009 syklusen min har vært på 27-28 dager - men forrige skylus kom den etter 23 dager å varte knappe 2 dager da... ja - da blir d sengekos i kveld å kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå