Gå til innhold

Noen som har erfaring ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag på min dag 12 - 13 av min syklus fikk jeg slim (tror det var dette da d var blankt og kunne strekkes ) , og jeg har egentlig aldri lagt merke til dette før :P har jeg el i dag eller nærmer det seg ? kan dette være el-slim? om man kaller det ?

d som var rart ved forrige TR var at jeg kun blødde litt i 2 dager , opphold i 2 dager før jeg fikk litt igjen i trusa - som også var bare litt da... så skjønner lite av kroppen min....

men vi har kost oss daglig siden dag 3 av syklus , senest var idag morges , hihi :) rett etter jeg så det blanke slimet :P

ikke gidder jeg å spør om jeg KAN være gravid heller - har ikke tatt test - men har vært kvalm ett par dager kun om morgenen - kastet opp har jeg også. men jeg tør ikke ta test jeg :P

har vært prøver 2 år nå - å er ingen testoman nei ;) men håpet er jo der :P

føler meg ellers oppblåst , hard i magen , og rar appetitt... ellers ikke noe... planen var å vente til neste IKM og se det an til da... for jeg tror ikke jeg er gravid...

men om jeg har eggløsning eller har hatt - har jeg truffe nå da ? med tanke på at jeg koste meg både i går kveld og idag tidlig... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uuuups - litt skrivefeil osv - men håper noen skjønner ha jeg skriver - samtidig som jeg dytter litt :)

Skrevet

Tror nok at EL er like rundt hjørnet hos deg nå. Det er vanlig å ha el-slim noen dager før og under EL. Dette stemmer også bra med at du er på dag 12-13. Hvor lang syklus har du? Du kan nok med fordel ha sex noen dager til fremover for å sikre deg mest mulig at dere treffer EL.

At slimet er et tegn på graviditet er nok utelukket hvis du hadde siste mens for 12 dager siden.

Lykke til!

Skrevet

syklusen min har vært på 27-28 dager - men forrige skylus kom den etter 23 dager å varte knappe 2 dager da... :P

ja - da blir d sengekos i kveld å kanskje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...