maristo Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Kan det være fødsel på gang snart? 37+5 har hatt mensmurringer hele uka.. men i dag har jeg hatt veldig vondt i korsryggen i tillegg..
Minaw Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Kan nok ikke svare deg på det jeg... Har også konstant vondt i korsryggen.. Men jeg er bare 32 uker på vei.. :s Kommer liksom i tak i korsryggen i tillegg til kjynnere.. Litt nervøs, men vet samtidig ikke om jeg tør å ringe føden..
Tøssa Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 kommer det regelmessig? kan være rier ikke bare kynnere... evt maserier som jeg har, kommer i ryggen innimellom, men ikke regelmessig-er heller ikke konstante
maristo Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2009 Nei, det er vondt i ryggen hele tiden.. Første gang det har vært sånn i svangerskapet.. kjennes ut som mensmurringer i ryggen liksom..i tillegg mensmurringer som også er konstante med ulik intensitet. Tror jeg skal ringe inn til føden og høre... sist jeg var hos legen trodde legen ungen lå på tvers.. ikke moro hvis den ikke ligger riktig..
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har hatt kraftige mensmurringer i korsryggen og nederst i magen i 4-5 dager nå. Inatt var det heeeelt jævlig. Men ingenting har skjedd enda. Trodde det skjedde noe i natt da, vondtene ble mye værre samtidig som jeg fikk kynnere/maserier med jevne mellomrom i 1,5 timer. Men så ga det seg. Så vet ikke om det kan være tegn på fødsel eller ikke, men jeg er bare 36+4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå