A1exandra89 Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 er i uke 37 + 2, og jeg begynte tidlig å få litt råmelk i brystene, men nå er det jo slik at står jeg i dusjen og klemmer brystet så kommer det laang stråle ut av brystet:P flere ganger, og melken har begynt å se ut som melk, med hvit gul farge. Vil det si at fødselen nærmer seg kanskje? Har i tillegg menssmerter om natta! også vil det og si at jeg får fortere melk etter fødselen og? også en ting til, hvorfor er kjønnsleppene så mye mere hoven ?større og slikt. normalt ved graviditet det sikkert?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Hmm.. Ang. råmelken tviler jeg på at det betyr at du skal føde snart. For jeg har det akkurat sånn som deg. Hvil/gulaktig melk, lekker som bare det og om jeg klemmer på puppene står strålen ut og jeg er nå bare 28+3 og har hatt det sånn i noen uker allerede
Stephanie_ Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 jeg har hatt gulaktig melk siden 5 måned i graviditeten, så det er nok bare individuelt når kroppen begynner å produsere dette og har ingenting med nærmende fødsel å gjøre. har også hatt veldig vonde menslignendesmerter i noen uker og håper det ikke betyr mer enn at kroppen sakte gjør seg klar. er i uke 32.
A1exandra89 Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2009 okay, naj jeg lurte bare for jordmor sa at det kunne ha noe å si sist gang jeg var der shu, fortalte jeg hadde begynt å fått mere gul og hvit melk, og da sa hun at det kunne ha noe med at fødselen nærmer seg. men sikkert individuelt ja:) okay.. vil bare at noe skal skje snart!!
Lilli med småtrolla Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har også lekket råmelk siden uke 30. Tror ikke det betyr at fødselen nermer seg. Likevel er det jo flott å vite at "meieriene" er åpne Når det gjelder menssmertene kan jo dette være et tegn på modning og at fødselen nermer seg =) Det med kjønnsleppene kjenner jeg igjen hos meg selv, men jeg har ingen anatomisk forklaring på det. Det hadde ikke jordmor heller. Hun sa det var en vanlig fenomen. Lykke til!
25 år gammel mamma Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 Har råmelk her også og hatt det rundt 4 mnd ca. Har hørt man ikke skal klemme ut melk, men innimellom sprenger det så fælt at jeg for min del må klemme hele brystet et par ganger og da kommer det mer melk... Lekker litt i bh i løpet av dagen og melka er blitt mer gulaktig nå enn for omlag 3 uker siden,da var den ganske så blank.. Er 35+6 i dag etter ULtermin
A1exandra89 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2009 ikke klemme det ut? hmm, jau har vel gjort det hver kveld nesten, for jeg har lekket mye om natta slik at våknet og det er vått og kaldt, så ofte klemt litt ut om kvelden på litt papir slik at det ikke kommer så mye om natta. håper jeg ikkehar gjort noe dumt da
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har også hørt at man ikke skal klemme ut melka, for det setter i gang å produsere enda mer melk bare. Lekker også en del om natta, så sover med en sportsBH og sånne innlegg inni. Funker bra
A1exandra89 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2009 ja jeg og sov med det, men syns ammeinnleggene begynte å klø sånn tilslutt og var litt stramt, så ga opp:P ... men så lenge de ikke er noe fare, jeg mener, jeg skal jo produsere mere uansett snart så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå