Gå til innhold

HJELP....dere som e sjukemeldt.......penga i fra NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

får dere sats eller får dere vanlig d som dere fikk fra arbeidgiver med nav??????

summen e får utbetalt meine e e feil, kansje 2000 kr for mye i mnd. har en dagsats på 1044 kr på 100 % sjukemeldt.

har skreve på sjukemeldinga at e har 75 % stilling. å har fasst lønn på 19079,07 kr. har høgste lønn + fagbrevtillegg 8kr.

trodde en skulle få d samme som fra arbeidgiver. men når e les på internett så ser e at dem regne ut etter 3 siste årintekten.

forstår ikke ta her e.......

HJELP.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nav er ikke lette å bli klok på nei... Balte i evigheter for å få dem til å utbetale meg sykepenger, de drev å rota noe helt sinnsykt!

Det jeg gjorde for å sikre at jeg fikk rett utbetaling var å sende inn kopi av siste årets lønnsslipper, pluss at arb.giver skal sende inn papirer på hva du har tjent. Når da NAV regner ut hva du skal ha, har iallefall du ditt på det rene...:)

Jeg kan legge til at jeg siste året bare har jobbet extra, uten fast stilling, har derfor hatt veldig variabel inntekt. Men sum av sumarum kom jeg godt ut av det både når det gjelder sykepenger og foreldrepenger.

Skrevet

e så lei av ta lønningstyret.

d siste åre har e hatt 75 % stilling fast pluss litt ekstra ,nesten 100 %. men når e vart gravid fikk e ikke jobbe slik som før pga høyrisikosvangerskap. å d va domt for da går d vel ut over pengan e får i foreldrepenga ved fødsel. for d går vel etter siste måneden før en går ut i permisjon.

d e vel etter sist lønning dem skal betale me sykepenger etter?????? egentli skulle en tru ta her va ganske enkelt for e har fastlønn på 75% , en fast summ som de skulle betalt me no når e e sykemeldt. men får da litt for mye vist de ikke går etter hele året da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...