Gjest Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 2 uker til termin i dag, og i går kveld kom venninnen min hjem fra ferie. De bor 2-3 min med bil unna oss, og er nå de eneste vi (barna) kjenner godt nok til å be om å evt være barnevakt. Vi har 1,5 time å kjøre til både sykehus og familie, så har vært litt smånervøs i tilfelle vesla skulle komme før. Nå kan jeg slappe av! :-) Venninnen min skal være hjemme hele tiden neste uke og helg, og skulle ha med mobilen inn på soverommet om natten, så da er det en jeg kan ringe dag eller natt dersom fødselen skulle starte nå. Deilig! Ungene elsker henne, speiselt minste, og de har selv 2 barn på alder med våres 2 eldste, så er perfekt at hun stiller opp fram til noen i familien kan komme og hente dem og ha dem. Deilig med venninner - spesielt når de er hjemme igjen fra ferien, hehe...
Gjest Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Ja er utrolig hvor beroligene det er å vite at det er noen klar hvis det starter! Jeg var lettet når mannen kom fra nordsjøen denne gangen, (han rakk ikke hjem til forrige fødsel) og det var ikke noe særlig.Selv om jeg hadde folk til å stille opp så er det greit når det ordner seg slik som en vil ha det:) Så nå er det bare å vente,10 dager igjen nå så håper jeg slipper å vente så lenge til,har fått de andre to før så håper jo på det denne gangen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå