Gå til innhold

Jeg trodde jeg skulle besvime!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto nå opp etter nattevakt og tenkte skal jeg gidde å teste? Den er sikkert negativ uansett. Så jeg gikk på do og deretter i dusjen. Etter jeg var ferdi å dusje klarte jeg ikke å lavære å teste så jeg klarte å tisse noen dråper til. Etter ca 1-2 minutter kom det faktisk opp en svak rosa strek nr 2. Kan det virkelig være mulig? jeg er da kun isåtilfelle 3+4 i dag. Kan det virkelig vise så tidlig? Testet med en sånn graviditetstest fra billigstester.com. jeg er også i min første pp og helt fersk på dette området.Streken er svak, men helt tydelig og rosa.... Jeg klarer ikke å tro på dette. Tørr heller ikke si noe til samboer tilfelle det er feil og jeg ikke er gravid.. Håper noen har hatt det likedann og har erfaringer?? Det har ikke jeg:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er gravid! Gratulerer!:D

Det kan helt fint vises så tidlig, og den hadde ikke blitt positiv hvis du ikke var gravid;) Kos deg masse med den voksende magen!

Skrevet

hiver inn en gratulasjon jeg også gitt :)

hurra :D kos deg masse med den voksende magen :D :D :D

Skrevet

gratulerer!!!!!!!!:-)

Skrevet

Gratulerer så mye, men skjønner at du ikke klarer å tro det helt. Jeg selv har tatt to tester i dag, ingen av dem med morgen urin, og begge fikk svak rosa strek. Jeg må på apoteket i morgen å kjøpe den digitale - hører at den er den beste. Kun brukt de fra billigetester.no. Må få bekreftelse og virkelig se det lyse gravid for at jeg skal skjønne det.

Lykke til med neste test i morgen da:) Er nok gravide, har jo hørt at en strek er en strek - i alle fall når vi leser av innen den gitte tiden.

Skrevet

Tusen takk for koslige gratulasjoner! Tok en cb test i dag og resultatet viste GRAVID!! Jeg er i lykkerus!! Fantastisk deilig følelse! Nå håper jeg bare at alt går bra. Ønsker dere lykke til alle sammen og håper dere blir gravide fort!

Skrevet

Gratulere så utrolig mye !!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Skrevet

gratulerer :) kjempe stas å ha en spire :oP

Skrevet

Gratulerer sååå masse , lykke til på ferden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...