Gå til innhold

kan ikke akkurat klage:-)

Anbefalte innlegg

15. juli stod jeg opp i 10-tiden og gik på badet, som vanlig (5 dager før termin)...plutselig kjente jeg det begynte å renne nedover beina mine... litt brunlig farget vann. ringte da føden og sa hvordan det var. bare til å komme inn å sjekke det:-) ringte da min kjære, som kom hjem fra jobb. imelomtiden hadde jeg vært i dusjen og sånn. reiste inn, de målte hjerterytmen og rieaktiviteten, hvilket var lik nesten null:-) hadde heller ikke kommet noe mere vann siden mårran. nei, det var nok ikke vannet, men det kunne være noe van som lå mellom to hinner inni der, eller kunne være utløst av sex kvelden før (he,he:-) heim igjen - og vi som var så gira:-) vi var veldi rastløse den ettermiddagen,ja:-)

men etter dette begynte det å ta seg litt opp med kynnere..men vi våget nesten ikke håpe:-) gik en liten tur i duskregnet i 23-tiden før vi gikk å la oss. kjente meg veldig uroig i kroppen, og lå å vrei meg i senga før jeg sovnet i 01-tiden. våknet så i 03-tida, og begynte å kjenne på rier:-) våget nesten ikke håpe nå heller, så lå å telte på minutter og rier til ca 04.30. vekket da min kjære: "Tror du må våkne nå vis du vil være med på morroa"... Hvorpå han i ørska svarte: "Hæ....hvorfor det?" sjønne de mannfolka:-) Så lå han å tok tida melom tre rier, og da fikk han nesten litt hette, sa jeg måtte ringe med en gang. da var det bare et par minutt mellom og de varte i ca minuttet. var enda overlevelig, men kjente de mer og mer nå. ringte, og hoppet så i dusjen - måtte jo barbere leggene og sånn - he,he:-)

kjørte var inne på føden ca 05.30... riene var vist ikkje så veldig sterke, sa jordmor, men da hun sjekket åpningen, ble hun overrasket . 6 cm:-) da gikk det slag i slag - fikk klyster og sprang på do. plutselig måtte jeg spy og splæsh så gikk vannet der inne og. begynte å kjenne det godt da:-) da fik jordmor fart på seg - fikk fødestue og fikk karra meg inn der. opp i senga, og gikk ikke mangen minuttene før jeg kjente trykketrang... jordmor sjekket, og joda, 10 cm og bare til å presse:-) noen få pressrier, ca 10 min, og gullet var ute - 1,5 timer etter vi kom inn og 4 timer med rier - kan absolutt ikke klage!:-) 3646 og 52 cm.

Nå sover og spiser lille Noah som en helt:-)

Takk for meg!:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140423858-kan-ikke-akkurat-klage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ike om det hade noe å si, men denne gangen spiste jeg bringebærbladkapsler....

sist fødsel begynte ca kl 5 om mårran med svake rier..gik hjemme til 8-tiden på kvelden, inn på sykehuset...hadde da 4 cm. han blei født ca 01.30. så litt lengre den:-) hadde lystgass då, men brakk meg ev den på den andre fødselen, så den heiv jeg vekk da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...