Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 15. juli stod jeg opp i 10-tiden og gik på badet, som vanlig (5 dager før termin)...plutselig kjente jeg det begynte å renne nedover beina mine... litt brunlig farget vann. ringte da føden og sa hvordan det var. bare til å komme inn å sjekke det:-) ringte da min kjære, som kom hjem fra jobb. imelomtiden hadde jeg vært i dusjen og sånn. reiste inn, de målte hjerterytmen og rieaktiviteten, hvilket var lik nesten null:-) hadde heller ikke kommet noe mere vann siden mårran. nei, det var nok ikke vannet, men det kunne være noe van som lå mellom to hinner inni der, eller kunne være utløst av sex kvelden før (he,he:-) heim igjen - og vi som var så gira:-) vi var veldi rastløse den ettermiddagen,ja:-) men etter dette begynte det å ta seg litt opp med kynnere..men vi våget nesten ikke håpe:-) gik en liten tur i duskregnet i 23-tiden før vi gikk å la oss. kjente meg veldig uroig i kroppen, og lå å vrei meg i senga før jeg sovnet i 01-tiden. våknet så i 03-tida, og begynte å kjenne på rier:-) våget nesten ikke håpe nå heller, så lå å telte på minutter og rier til ca 04.30. vekket da min kjære: "Tror du må våkne nå vis du vil være med på morroa"... Hvorpå han i ørska svarte: "Hæ....hvorfor det?" sjønne de mannfolka:-) Så lå han å tok tida melom tre rier, og da fikk han nesten litt hette, sa jeg måtte ringe med en gang. da var det bare et par minutt mellom og de varte i ca minuttet. var enda overlevelig, men kjente de mer og mer nå. ringte, og hoppet så i dusjen - måtte jo barbere leggene og sånn - he,he:-) kjørte var inne på føden ca 05.30... riene vqr vist ikkje så veldig sterke, sa jordmor, men da hun sjekket åpningen, ble hun overrasket . 6 cm:-) da gikk det slag i slag - fikk klyster og sprang på do. plutselig måtte jeg spy og splæsh så gikk vannet der inne og. begynte å kjenne det godt da:-) da fik jordmor fart på seg - fikk fødestue og fikk karra meg inn der. opp i senga, og gikk ikke mangen minuttene før jeg kjente trykketrang... jordmor sjekket, og joda, 10 cm og bare til å presse:-) noen få pressrier, ca 10 min, og gullet var ute - 1,5 timer etter vi kom inn og 4 timer med rier - kan absolutt ikke klage!:-) 3646 og 52 cm. Nå sover og spiser lille Noah som en helt:-) Takk for meg!:-)
ormeynglet Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 For en flott fødsel!! Gratulerer så mye med lille Noah. Fint navn foresten:) Øøøøøønsker meg en en slik fødsel jeg også denne gangen!!!!! Kos dere med den nye familien:)
vekten30 Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Å d var flott å høre:D Gratulere så mye:) Blir så glad på deres vegne som har fødselen overstått og som har det lille gullet i armene:) Masse lykke til fremover:)
Gjest Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 ååå,høres ut som en fin opplevelse.Håper det kan være sånn for meg også...og helst snart:) Lykke til videre!!
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 Oi, så fint det hørtes ut:) Gratulerer så mye med den lille gutten.
Gjest Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 Gratulerer så mye Flott navn dere har valgt! Kose dere videre
KreativIOslo *Høygravid* Skrevet 26. juli 2009 #8 Skrevet 26. juli 2009 Gratulerer sååå mye! Dette hørtes jo kjempe bra ut. ) Tviler på at jeg får det samme, alle kvinner i min familie har hatt vanskelige fødsler... Men har ihvertfall snakket med legen og hvis det går for lang tid så blir det keisersnitt. )
JenteOgGutterMamma! Skrevet 26. juli 2009 #9 Skrevet 26. juli 2009 Gratulere så masse med prinsen! :-) Kjempefin fødsel! Kos dere masse i tiden fremover! :-)
ifie Skrevet 26. juli 2009 #10 Skrevet 26. juli 2009 Gratulerer!! Det hørtesvirkelig ut som en fin fødsel, ja! Lykke til med lille Noah!
Gjest eelis+guttespire Skrevet 26. juli 2009 #12 Skrevet 26. juli 2009 Gratulerer så mye! :-) Jeg drømte at jeg hadde en lignende fødsel i natt, men jeg trodde ikke det var mulig, hehe. Lykke til meg gutten!
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. juli 2009 tusen takk alle sammen:-) ja, veldig fornøyd, alså:-) har spst bringebærkapsler denne gangen, men aner jo ikke om det hjalp:-) min kjære sa det etterpå: "det gik jo så fort at eg rakk jo ikke å massere rygen din en gang:-)"
h.hippo Skrevet 27. juli 2009 #15 Skrevet 27. juli 2009 Gratulerer så masse, og takk for en herlig historie! Kos dere med lillegutt!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 27. juli 2009 #16 Skrevet 27. juli 2009 Det hørtes virkelig ut som en drømmefødsel!! Sånn vil jeg også ha!! :-) Gratulerer så masse med gutten!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 27. juli 2009 #17 Skrevet 27. juli 2009 Gratulerer så mye!! Kos dere videre!!
Anita*født* Skrevet 27. juli 2009 #18 Skrevet 27. juli 2009 Gratulerer så mye....Jeg oxo tok bringebær kapsler min prins kom den 15 og det gikk fort.... Tror på det jeg.....Bra du hadde en så fin fødsel.. kos dere dere oxo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå