Gå til innhold

Hei alle !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører vel kanskje ikke til her men jeg bare har lyst til å høre litt med dere som har prøvd lenge og endelig blitt gravide...

Hva gjorde dere annerledes den mnd det endelig klaffet?

Vi har prøvd i 3 år,ingen feil på noen av oss..Kun stress som gjør at jeg ikke blir gravid...

Håper noen vil være så snille og dele sine "metoder" med meg..

Gratulerer til dere alle med en ny spire i magen!!! Lykke til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil dele det med meg?? :(

Skrevet

Mitt beste råd er å slutte å prøve så iherdig, men ha sex også for kosens skyld:)

Vi tok en "pause i prøvingen" etter nesten to år, for da bestemte vi oss for å reise til Bali og så få en utredning når vi kom tilbake fra ferien. Litt over en mnd før turen så uteble mensen og nå er jeg 9 uker på vei!

Jeg er sikker på at dette skjedde fordi vi nå hadde sluttet å stresse og lagt det hele litt på is for en stund.

Bali er forresten byttet ut med Kreta, ikke like spennende, men gleder meg til sol og varme iallefall:)

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer til deg:)

problemet er at jeg prøver å ikke tenke så mye på det men det skjer ikke likevel...;)

Skrevet

hei, vi har prøvd i over 3 år, vært til utredning og dem fant ingen typiske feil...vi var ufrivillig barnløs, nå har vi et barn sammen fra før, men likevel ville ikke ting klaffe for oss, har har vært iherdige prøvere, prøvd å glemmer alt sammen og bare kose oss, men ingenting funka rett og slett..

vi endte opp med prøverør og spiren satt på første=D

jeg har egentlig ikke noe direkte ting til deg, men få hjelp, med en gang dere er på vent til å komme i gang så slapper man av SÅ mye mer...mulig det er det som skal til for dere, om ikke så har dere iallefall en mulighet med hjelp..

ønsker deg masse lykke til og håper spiren sitter snart...

Skrevet

Jeg er i dag 9+3 og har en gutt på 4 år fra før. Vi ble gravide begge ganger etter at vi hadde hatt en god og avslappende ferie i Hellas. Om det er tilfeldig eller ikke, vet jeg ikke. Men, jeg velger å tro at ferie, sol og pleie av forholdet gjorde godt for kropp og sjel. Det gjør det jo alltid da, men... Klaffet hvertfall for oss :) Lykke til!

Skrevet

Heisann :)

Ikke stress og tenke hele tiden på å lage barn... Ha sex for kosen sin del, slapp av og tenk på noe annet enn å bli gravid...

Da går det nok bra til slutt skal du se :):)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...