eplepeple Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Snuppa på 2 mndr er så aktiv i sengen. Hun forflytter seg helt utrolig masse for å være så liten. Jeg finner henne på tvers i sengen eller liggende på magen. På grunn av dette så sover hun i bagen sin. Jeg liker ikke det pga krybbedødsfare, men hva skal jeg gjøre? Når hun blir lagt rett i senga så er hun "overalt". Det er ikke bra det heller. Jeg må sjekke henne hele tiden eller blir hun liggende å kave på magen, på tvers eller med ansiktet inni sengekanten....i bagen blir hun liggende fint på ryggen. Noen råd?
Underveis --> Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Du kan jo prøve å legge henne i en slik sovepose. Noen kan til og med festes i sengen slik at de ikke får snudd seg. Har selv Grobag, og flere her inne er også veldig fornøyd med den.
Itsrejk Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Sånn var småtten min også fra han var få uker gammel. Jeg kalte ham nattevandreren min. Slik løste vi problemet: - Jeg har satt ei plastkasse i fotenden av senga hans. - I tillegg laga jeg et "rede" av en sammenrullet håndduk som jeg la under lammeskinnet hans, slik at det ble ei lita "grop". - Dyna ble bytta ut med sovepose (først en fra Ikea, nå har han en Grobag). Da ble han liggende i ro, og gjør det ennå, seks måneder gammel.
eplepeple Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2009 Naaa så lurt. Tror jeg går for dette jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå