Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Denne sommer er det 6 år siden sambo og meg traff hverandre.. De siste årene har jeg vært klar for barn, menh an har vært tilbakeholden.. han er med på at vi en dag skal ha to stk..men bare ikke enda... Jeg nærmer meg 3, og han er nesten 6 år eldre... I august ifjor hadde vi en stor diskusjon der jeg gjorde det klart at jeg v ar klar NÅ..men han var ikke det..og siden har vi nesten ikke snakka om det.. I september sluttet jeg på pillene etter at jeg glemte fornye resepten i forbindelse med at vi hadde alvorlig sykdom i familien ,så jeg glemte det rett og slett.. jeg gav beskjed at jeg ikke ville gå på piller mer, og at heretter var prevensjon hans ansvar.. det ble endel avhopp i svingen for å si det sånn.. tida gikk.. så har min bestevenninne fått barn som jeg er fadder til og som vi treffer mye.. vi har flytta inn i nytt hus der nærmeste nabo har ei tulle på 2 år som stadig titter over til oss..kameraten hans har blitt far og et anna vennepar mistet dessverre sin lille spire nylig.. gradvis har jeg sett en endring hos sambo.. han kommenterer utviklingen på fadderbarnet mitt og tøyser fælt med nabojenta.. og ser på babybilder av meg og sier han vil ha en slik søt datter etc... alle disse gangene vi er inne på dette emne sier jeg at jeg vet han blir en flott far, at jeg gleder meg til å være hjemme med en baby i det nye huset og slike ting..så igår kveld hadde vi sex..uten prevensjon og kjørte løpet helt ut:) og det beste av alt er at jeg mest sannsynlig hadde EL... så jeg har ikke sovet mye inatt bare lagt å vært fornøyd med retningen sambo ser ut til å ha tatt... og skulle vi ha lykkes så er det jo enda bedre, men vi er iallfall et steg i riktig retning:) måtte bare skrive dette av meg, klarte ikke holde det inne....
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 trådstarter her igjen, ser det gikk litt fort.. nærmer meg 30 mente jeg selvsagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå