Gå til innhold

så lite bevegelse...nervøs..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

har hatt masse bevegelse i magen, sånn en fot og ei rompe som kom fram,men fra i går og i dag så har det nesten ikke vært noe...har spist og drikket noe kaldt...har gjort alt som de sier hjelper,men...

treng litt råd:) er uke 38 nå...så jeg vet det er liten plass der inne men...alikavel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sagt det før og vi sier det igjen: For all del ring føden og gå inn på en sjekk! Det er verdt det uansett om du er bare litt stresset eller om det virkelig er noe galt.

Da får du et håndfast svar, ikke bruk den siste tiden med sånne bekymringer.

Skrevet

ja bedre å ringe en gang for mye..

en venninne av meg mistet i uke 39. babyen hadde vært død i 2 dager. hun tenkte det samme som deg at det er liten plass til å bevege seg. og hun trodde hun hadde kjent noe.. men hadde tydeligvis ikke det da..

Skrevet

Kanskje ikke det hun trengte å høre (selvom det er godt med noen sannhetens ord i blant), men uansett: ring føden ja.

Det er ingen her på barnimagen som kan gi deg bedre råd enn jordmødrene uansett, så ring og ta deg en tur på sykehuset så sjekker de det med en gang.

Er ikke noe godt for deg å gå og bekymre deg sånn heller :)

Skrevet

Enig med de andre her.. Ring føden, så får de vurdere hva som skal skje.. Jeg ringte føden i uke 33 sist gang p.g.a. en dråpe blod. De ville ha meg inn til sjekk, og alt var helt fint som jeg forventet, men bedre å sjekke en gang for mye enn å gå å bekymre seg..

Skrevet

Enig med dei andre her inne, ring føden. Eg hadde sjølv ein til to dagar med mindre bevegelse der inne, medan eg var på ferie, og tok ein tur innom føden, til tross for at eg var i ein annan by, og ikkje hadde med helsekortet mitt eller nokon ting. Der var dei kjempehyggelige, og vi fekk både ein hjertelytting og ultralyd. Det viste seg at det sto heilt fint til der inne, men det var veldig godt og viktig for meg å kunne få den tilbakemeldinga, i staden for å bekymre meg unødvendig. Og som det blir sagt over her, det KAN faktisk vere noko gale òg, så ingen grunn til å vente, ta kontakt med føden. Vi må benytte oss av det flotte helsevesenet vårt, når vi har det tilbodet! :)

Skrevet

ikke meningen å være slem;) men det er så forferdelig trist når sånt skjer så håper virkelig hi ringer føden.

jeg har selv ringt føden for bittelitt blod. alt var i orden! det er det vel som oftest:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...