lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 har gått og jeg har hatt rier i hele natt og har det ennå???? eller vente...
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Hvor ofte kommer riene? Er de regelmessige? Om de kommer med 5-6 minutter eller mindre i mellom og er regelmessige, ville jeg ringt føden.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2009 har snakket med føden 2 ganger i natt. hun mente det var tidlige rier. men så gikk slim proppen og da tenkte jeg at det er noe man ringer for??? nå er riene 6 og 5 min mellom. varer lenge.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Nei, jeg ville ikke ringt for slimproppen. Men når det er 5 minutter mellom skal man jo gjerne dra inn, så da ville jeg ringt de og så dratt inn etterpå.
Tøssa Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 ville ha ringt føden når det bare er 5-6 min mellom riene... slimproppen kan jo gå både timer og uker før fødsel...men riene forteller at fødselen er i gang
_Mita_<3 Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 enig med de andre her. Ville ikke ringt pgr slimproppen, men ringt inn pgr riene. Min propp gikk over en uke før lillegutt kom sist. Spennendes nå:D da kommer det nok snart en liten baby hos deg da:) Lykke masse til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå