Gå til innhold

Tror jeg er gravid=) svak pos. test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg er gravid!! Tok en test i dag, egentlig litt tidlig. Litt usikker på ikm, men mest sannsynlig er det på fredag. Den ble veldig svak positiv, men kan så vidt skimte en strek som er svak rosa. Slik var den sist gang jeg testet med første mann. Grunnen til jeg testet idag er fordi vi reiser på ferie idag. Og jeg tenkte det var greit å teste før vi reiste.

Hadde ikke så store forhåpninger denne pp. Sluttet med pillene forrige månde. Men dette ser ut til å ha gått kjempe bra. Kommer tilbake om 2uker, forhåpentligvis over på 1.tri med en klar positiv test=)

Har ikke hatt noen klare symptomer, eneste er litt kvalme og stikkninger i magen/mensmurringer. Men det kunne jeg nok hatt uansett.

Ønsker dere lykke til med prøvingen. Håper jeg ser dere alle over på 1.trim når jeg kommer tilbake=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å fy søren så heldig du er =) og på første forsøk da...!! noen som har det =) gratulerer =)

har nettopp sluttet med pillen jeg og men jeg må nok vente litt lenger. sist tok det 10 mnd!!

Skrevet

Takk=) Hadde ikke trodd vi skulle være så heldig. På førstemann brukte vi ca 4-5pp. Men prøvde ikke helt ordentlig. Vi tok det liksom som det kom.

Er jo ikke umulig at det går raskere for dere denne gangen. Håper iallefall dere slipper å prøve like lenge denne gangen.

Skrevet

Gratulerer så mye =)

Skrevet

Gratulerer så masse :) Ønsker deg en fin ferie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...