Neni Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Oppdaget i dag at jeg er gravid...:) Problemet vil være når jeg begynner i jobb igjen...,har en del fysisk tungt arbeid.... Siden jeg da har spontanabortert 6 ganger så er jeg veldig bekymret...Bør jeg fortelle det til sjefen for å få han til å tilrettelegge for meg?Hva bør jeg gjøre?Sykemelde meg? Trenger litt råd!!
atsjo Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Ville absolutt fortalt det til sjefen hvis jeg hadde mistet så mange ganger.. Kanskje til og med sykmeldt meg. Men det beste er jo hvis du kan unngå tungt arbeid i graviditeten.. Ikke verdt å ta sjanser.. Gratulerer og masse lykke til i svangerskapet:)
Neni Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2009 Takk for svar!.... Tror jeg kanskje må fortelle det ja...er ikke verdt å miste for å ikke fortelle det for tidlig....hmmm..må se an... ikke enkelt... Tusen takk forresten:)
mamman til to gutter Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Jeg ville uten tvil fortalt det og du kan jo også si hvor tidlig det er og at du ikke vil at noen flere skal vite det sånn at han er klar over det og ikke forsnakker seg. Hvis det lar seg gjøre å tilrettelegge for deg, så er det det riktige å gjøre, hvis det ikke lar seg gjøre, så bør du bli sykmeldt evt få svangerskapspenger (tror det er det det heter når man ikke er syk, men ikke kan få tilrettelagt arbeidsoppgaver). Jeg fortalte det selv i uke 6 når jeg var gravid første gang, for da var jeg allerede så kvalm at jeg syns det var greit at de andre på jobb visste hvorfor jeg innimellom helst ville sitte for meg selv (vi var kun 5stk som jobbet sammen, så jeg syns det var greit at alle fikk vite det).
Gjest Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Fortell det. Sjefen sier det ikke videre og er nok bare glad for å kunne tilrettelegge og planlegge ut fra at du er gravid.
Neni Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2009 Tusen takk for svar alle sammen.Skal fortelle det når han kommer tilbake fra ferie.Da er jeg 7 uker på vei så da er det ikke så gale. Klarer meg fint inntil da siden det er ganske stille på jobben...:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå